מוכן ב31 דק.
מנות7
ציון בריאות52

צ'אטני נטבע-פלפלים קלויים

צ'אטני נטבע-פלפלים קלויים
צ'אטני נטבע-פלפלים קלויים דורשים כ 31 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 61 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. מתכון זה משמש 7. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו חומץ בלסמי, צלפים, פלפלים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וטבעוני דיאטה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף אדיר של 83%. מתכונים דומים: צ'אטני נטבע-פלפלים קלויים, צ'אטני פוטוקאדלאי / צ' אטני גרם קלוי, ו סלמון קלוי עם מלפפונים צ'ילה.

הוראות

1
חותכים פלפל לחצי לאורכו; להשליך זרעים וממברנות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
זרעיםזרעים
2
מניחים חצאי פלפל, דפנות העור כלפי מעלה, על תבנית מרופדת בנייר כסף, ומשטחים ביד. לצלות 10 דקות או עד מושחר.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
מניחים חצאי פלפל בשקית ניילון עם רוכסן ואוטמים.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
4
תן מגניב. לקלף פלפל, לחתוך לרצועות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
5
שלב חומץ, שמן וצ ' אטני בקערה חסינת מיקרוגל. מיקרוגל על דקה 1 גבוהה או עד צ ' אטני מתמוסס. מערבבים פנימה צלפים ונענע, וזורקים עם רצועות פלפל.
מרכיבים שתצטרך
ChutneyChutney
חומץחומץ
פלפלפלפל
מנטהמנטה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
6
מגישים צ 'אטני לצד פוקצ' יה או לחם שטוח אחר.
מרכיבים שתצטרך
לחם שטוחלחם שטוח
ChutneyChutney