קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות21
סוגי מאכליםתוספות

שעועית ירוקה Amandine

שעועית ירוקה Amandine
צריך ללא גלוטן ומנת צד ללא חלב? שעועית ירוקה Amandine יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 142 קלוריות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם מלח, פלפל, מרק עוף פחות נתרן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו שעועית ירוקה Amandine, שעועית ירוקה Amandine, ו אמנדין עם שעועית ירוקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
להמיס מרגרינה במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים שעועית, ומטוגנים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים מרק, פלפל ומלח; מביאים לרתיחה. כיסוי, להפחית את החום, ומבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
שלב עמילן תירס ומים; להוסיף למחבת. מביאים לרתיחה; לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן. מערבבים במיץ.
מרכיבים שתצטרך
5
מפזרים שקדים רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך