קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

Hoy בסגנון תנור-כריך חזיר crisped (Banh Mi Thit Hoi)

Hoy בסגנון תנור-כריך חזיר crisped (Banh Mi Thit Hoi)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של וייטנאמיים, אז תנו הזדמנות ל Hoi כריך בשר חזיר בסגנון בתנור-crisped (Banh Mi Thit Hoi). מתכון זה מספק 6 מנות. עם 555 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך שמן סלט, תערובת סלט, רוטב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו Hoy בסגנון תנור-כריך חזיר crisped (Banh Mi Thit Hoi), Banh Mi (כריך בסגנון וייטנאמי), ו כריך עוף בסגנון Banh Mi (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת 8-10 אינץ ' מעל חום בינוני גבוה, מערבבים חמישה תבלינים עד ריחני, כ -30 שניות. מערבבים בשמן, בצלצלים ושום.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים חזיר טחון ומערבבים לעתים קרובות, פירוק עם כפית, עד הבשר מתפורר וכבר לא ורוד, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזיר טחוןחזיר טחון
בשרבשר
3
מוסיפים רוטב סויה, סוכר ומלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
סוכרסוכר
מלחמלח
4
חותכים baguettes חצי לרוחב, ואז לפצל לאורכו כמעט כל הדרך, עוזב חצאים מחוברים בצד אחד.
מרכיבים שתצטרך
בגטבגט
5
מורחים על 1 כפית משחת צ ' ילי על צד אחד לחתוך של כל סעיף בגט. כפית על 1/6 של תערובת חזיר הקרקע חם, כולל מיצים, על רסק צ ' ילי. הכנס 1/6 של פרוסות החזיר באופן שווה לתוך כל כריך. הגדר כריכים מעט בנפרד על תבנית אפייה 12 על 15 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
חזיר טחוןחזיר טחון
חזיר מבושלחזיר מבושל
בגטבגט
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים בתנור רגיל או הסעה 375 רק עד למילוי חם והקרום פריך, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
הסר כריכים מהתנור ולמלא כל אחד עם 1/6 של המלפפונים, תערובת סלט, בזיליקום, ושאלוט מטוגן.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
ירקות מעורביםירקות מעורבים
שאלותשאלות
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מוסיפים עוד ממרח צ ' ילי ומלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
מלחמלח

מרכיבים

11 קילו קישואים,סיני חמש תבלין (או 1/4 כפית כל קינמון טחון, שיני טחון, זנגביל טחון, וזרעי אניס)סיני חמש תבלין (או 1/4 כפית כל קינמון טחון, שיני טחון, זנגביל טחון, וזרעי אניס)3baguettes (8 עוז. כל אחד; ראה הערות)baguettes (8 עוז. כל אחד; ראה הערות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום תאילנדים טריים או רגילים, שטופים וחתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץעלי בזיליקום תאילנדים טריים או רגילים, שטופים וחתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ2(חוֹרֶף)על אסיה רסק צ'ילי אדום או רוטבעל אסיה רסק צ'ילי אדום או רוטב227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)פרוס דק עצמות צלוי, בשר חזיר גזוז שומן או בשר חזיר מבושל או עוף (ראה הערות)פרוס דק עצמות צלוי, בשר חזיר גזוז שומן או בשר חזיר מבושל או עוף (ראה הערות)227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)כוסות דק פרוס מלפפונים אנגלית (עלכוסות דק פרוס מלפפונים אנגלית (על1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קלופים וטחוןשום, קלופים וטחון340(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)בשר חזיר רזה טחוןבשר חזיר רזה טחון113(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)תערובת סלט כוסות, שטוף וטריךתערובת סלט כוסות, שטוף וטריך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן סלטשמן סלט6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט קצוציםשאלוט קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט מטוגןשאלוט מטוגן3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.(U-12) שרימפס(U-12) שרימפס

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. המאמר Chenin Blanc עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
Essay Chenin Blanc
Essay Chenin Blanc
החיבור Chenin Blanc הוא תערובת לבנה בעלת גוף בינוני העשויה מהזן הלבן של דרום אפריקה, Chenin Blanc. היין בלאן מעניק ליינות סלט פירות, ניחוחות גויאבה ומלון וחומציות מרעננת. כמה sur לשכב על פחות במשך כמה חודשים מוסיף את המורכבות והגוף. מגע של Viognier ארומטי משלים את מבנה הפרי עם כמה רמזים פרחוניים. היין מושלם לבדו כאפריטיף במרפסת ביום קיץ חם. שנין בלאן משתלבת היטב עם מגוון רחב של מאכלים, במיוחד סושי, צדפות, קארי אסייתי, מנות חמוצות ומתוקות וסלטים קיציים.תערובת: 87% Chenin Blanc, 13% Viognier