קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Parmigiano–פופקורן פלפל שחור

Parmigiano–פופקורן פלפל שחור
פופקורן עם פרמג'יאנו-פלפל שחור יכול להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 116 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. אם יש לכם גרעיני פופקורן, מלח, גבינת פרמזן-רג'יאנו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. האוכל הביא לך אותו. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : פופקורן עם פלפל פרמזן שחור, סטייק פלפל סיני (בקר מוקפץ עם בצל, פלפלים ורוטב פלפל שחור), ו מלח ופלפל פופקורן ברים.

הוראות

1
בקערה קטנה, לזרוק יחד את הגבינה, פלפל, ומלח עד משולב היטב.באמצעות מנפח אוויר, פופ גרעינים תירס לתוך קערה גדולה. בינתיים, לשלב את החמאה ושמן זית בקערה קטנה. כשהקערה הגדולה מתחילה להתמלא בפופקורן, טפטוף לסירוגין את תערובת שמן החמאה-זית על הפופקורן ומפזרים אותה בתערובת הגבינה, שמדי פעם משליכים למעיל.כאשר פופקורן מפסיק popping, להשתמש בידיים שלך לזרוק הכל ביחד ולוודא כי החומרים מופצים באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
גרעינים תירסגרעינים תירס
שמן זיתשמן זית
פופקורןפופקורן
חמאהחמאה
גבינהגבינה
פלפלפלפל
מלחמלח
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגישים באופן מיידי.

ציוד

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

פופקורן עובד ממש טוב עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Rosé נוצץ Bellissima עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Bellissima נוצץ עלה
Bellissima נוצץ עלה
זהו רוזה אלגנטי, בהיר, עם רמזים של תות ואשכולית, וקצף רך, מתמשך. ברגע האחרון, בליסימה רוזנת נוצצת זוגות מושלם עם סלמון מעושן, רכיכות, ומאכלי ים מתאבנים כגון טרטר טונה, סושי וסשימי.