קושימומחה
מוכן ב1 ש, 57 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Roulade דלעת עם חמאה ג'ינג'ר

Roulade דלעת עם חמאה ג'ינג'ר
מתכון דלעת Roulade עם זנגביל חמאה מוכן בערך 1 שעה ו 57 דקות וזה בהחלט עצום צמחוני ומתאים לאוהבי מזון אירופאי. מתאים ל-8 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 482 קלוריות. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-414 אמרו שזה היה במקום. סעו לחנות וקחו סוכר, זנגביל טחון, מלח כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו Roulade דלעת עם חמאה ג'ינג'ר, עוגות דלעת ג'ינג'ר עם קרם חמאה מייפל, ו Roulade קוקוס עם חמאה רום (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 375 מעלות F. גריז 13 על ידי 18 על ידי 1 אינץ ' גיליון פאן. קו המחבת עם נייר קלף ושומן קמח הנייר.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תנורתנור
מחבתמחבת
3
בקערה קטנה, לנפות יחד את הקמח, אבקת אפייה, סודה לשתיה, קינמון, זנגביל, אגוז מוסקט, ומלח ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מניחים את הביצים וסוכר מגורען בקערה של מערבל חשמלי מצויד מצורף ההנעה והכה במהירות בינונית גבוהה במשך 3 דקות, עד צהוב בהיר מעובה. עם המיקסר על נמוך, להוסיף את הדלעת, ואז לאט להוסיף את תערובת הקמח, ערבוב רק עד incorporated. לסיים לערבב את הבלילה ביד עם מרית גומי.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
דלעתדלעת
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מריתמרית
בלנדרבלנדר
קערהקערה
5
יוצקים לתוך המחבת מוכן להתפשט באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
אופים את העוגה במשך 10 עד 12 דקות, עד מעיינות העליון בחזרה כאשר נגע בעדינות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
בעוד העוגה הוא אפייה, להוציא מגבת צלחת כותנה נקייה, דקה על משטח שטוח לנפות את כל 1/4 כוס הסוכר של ממתקים באופן שווה על זה. (זה ימנע את העוגה מלהידבק למגבת.) ברגע שאתה מסיר את העוגה מהתנור, לשחרר אותו סביב הקצוות ולהפוך אותו ישירות על המגבת מוכנה. לקלף את נייר הקלף. עם מגע קל, לגלגל את העוגה החמה ואת המגבת יחד (לא לוחץ!) החל בקצה הקצר של העוגה. אפשר להתקרר לחלוטין על מתלה תיל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מגבות מטבחמגבות מטבח
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
8
בינתיים, לעשות את המילוי. בקערה של מערבל חשמלי מצויד מצורף ההנעה, להכות את mascarpone, סוכר ממתקים, ושמנת יחד במשך כדקה, עד אור ורך. מערבבים את הג ' ינג ' ר הגבישי, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
זנגביל מסוכרזנגביל מסוכר
מסקרפונהnameמסקרפונהname
קרםקרם
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
9
כדי להרכיב, בזהירות לפרוש את העוגה על לוח עם המגבת מתחת.
10
מורחים את העוגה באופן שווה עם המילוי. אסוף מחדש את העוגה בספירלה באמצעות המגבת כמדריך.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
11
הסר את המגבת לקצץ את הקצוות כדי להפוך את קצה מסודר. אבק עם סוכר של ממתקים ומגישים פרוס.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת משומר (לא מילוי עוגה)דלעת משומר (לא מילוי עוגה)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר של ממתקים, בתוספת תוספת לאבקסוכר של ממתקים, בתוספת תוספת לאבק2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר מנופה של ממתקיםסוכר מנופה של ממתקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזנגביל יבש מיובש (לא בסירופ)זנגביל יבש מיובש (לא בסירופ)3תוספת זחליםביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1ג'ינג'ר קרקע yeaspoonג'ינג'ר קרקע yeaspoon01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2(חוֹרֶף)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1צביטהקמצוץ מלח כשרקמצוץ מלח כשר340(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)גבינת מסקרפונה איטלקיתגבינת מסקרפונה איטלקית

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

דורנפלדר וריזלינג הם בחירות נהדרות לגרמנית. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. היינץ Eifel שיין ריינהסן דורנפלדר אדום מתוק עם 3.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Heinz Eifel Shine Rheinhessen Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Rheinhessen Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.