קושירגיל
מוכן ב24 דק.
מנות10
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

S ' Mores גלידה עוגה

S ' Mores גלידה עוגה
S ' Mores גלידת פאי עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא יספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה 426 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. אם יש לך תערובת בראוני, ציפוי פאדג', מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 24 דקות. נסו עוגת פאי תפוחים מטוגן גלידה, חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד, ו לא לאפות s ' mores עוגה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 30
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים בראוני מים; מערבבים עד מעורבב היטב. הבלילה כפית לתוך צלחת עוגה 9 אינץ ' מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
תערובת בראוניתערובת בראוני
מיםמים
3
אופים ב 300 במשך 12 דקות או עד שנעשה. מגניב לגמרי על מתלה תיל.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
4
מערבבים גלידה ו -3 מרכיבים הבאים, ערבוב רק עד מתערבל. כפית לתוך קרום בראוני. לכסות ולהקפיא לפחות 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
קרוםקרום
5
מורחים ציפוי קצפת על גלידה.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
גלידהגלידה
מורחיםמורחים

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

גלידה בתפריט? נסה זיווג עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "