קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות4
ציון בריאות89
מגזין

Soor Vindaloo (בשר חזיר בקארי)

Soor Vindaloo (בשר חזיר בקארי)
המתכון Soor Vindaloo (חזיר בקארי) מוכן בסביבות 1 שעה ו -35 דקות והוא בהחלט גדול ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל הודי. במנה עיקרית זו יש 373 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם כמון טחון, זרעי חרדל, עגבניותוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ יין לבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קטיפה אדומה כקינוח. נסו Vindaloo חזיר (נזיד חזיר Goanese חריף), וינדלו חזיר, ו וינדלו חזיר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Aichenberg פרימיום גרונר Veltliner עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.