קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות59
מגזין

אבוקדו-מנטה צזיקי

אבוקדו-מנטה צזיקי
צזיקי אבוקדו-מנטה עשוי להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 6 גרם חלבון, 47 גרם שומן, ובסך הכל של 576 קלוריות. מתכון זה משמש 3. המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הוא תקציב ידידותי מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, רגיל, שמן זית כתית מעולה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר טבעוני דיאטה. 1 אדם התרשמו מתכון זה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון 84%, המנה הזו מדהימה. נסו אבוקדו-מנטה צזיקי, צזיקי עם סלק ונענע, ו אבוקדו צזיקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב תחילה 5 מרכיבים בקערה. מערבבים מלפפון, אבוקדו ונענע. מכסים ומקררים 1 שעה או לילה.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
אבוקדואבוקדו
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

אגיורגיטיקו, אסירטיקו ומושופילרו הם הבחירות המובילות שלי ליוונית. אם מתחשק לכם ללכת ליוונית עם האוכל היווני שלכם, אסירטיקו ומוסקופילרו הם יינות לבנים מקסימים להתאמה עם עוף, פירות ים וכו'. אגיורגיטיקו הוא אדום בעל גוף מלא המתאים לבשרים קלויים וכבש. אתה יכול לנסות את סקורס סנט ג ' ורג ' אגיורגיטיקו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -18 דולר לבקבוק.
סקורס סנט ג ' ורג ' אגיורגיטיקו
סקורס סנט ג ' ורג ' אגיורגיטיקו
פטל בשלים ופירות שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים לווניל ואגוז מוסקט.רצון הקהל הזה הוא התאמה נהדרת לחזיר צלוי. נא להגיש עם צינה קלה.