קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות7
ציון בריאות19
מגזין

אורז גרמני

אורז גרמני
אורז גרמני יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 719 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 37 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 7 מנות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. גשו לסופר וקנו בצל, שמן זית, פלפל טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בצימוקים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז עם צימוקים וקינמון כקינוח. זה ... בר השגה מתאים למי שאוהב אוכל בסגנון אירופאי. . , שהוא מוצק. מתכונים דומים: סלט אורז גרמני חם, פנקייק גרמני, ו גולש גרמני.

הוראות

1
בסיר גדול מעל חום בינוני, מחממים את שמן הזית, ומבשלים את הנקניק עור עד השחמה, לשבור את הנקניק לחתיכות כפי שהוא מבשל, כ -10 דקות. מערבבים את הבצלים ואת השום, ומבשלים עד הבצלים שקופים, על 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
יכול כרוב כבוש, שטוף, מרוקן וקצוץיכול כרוב כבוש, שטוף, מרוקן וקצוץ
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מערבבים בזרע שומר וכרוב כבוש עם מיץ, ומאפשרים לתערובת לטגן פאן במשך 2 דקות מבלי לערבב.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים
כרוב כבוש, מסונן היטב וקצוץכרוב כבוש, מסונן היטב וקצוץ
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס מנגו מחית1/4 כוס מנגו מחית
3
מערבבים את האורז ואת בסיס המרק, ומערבבים עד שהאורז הוא צבעוני ואת בסיס המרק הוא משולב, על 2 דקות יותר. מערבבים במים, פלפל שחור, וצימוקים, ומביאים לרתיחה; מבשלים 5 דקות, ערבוב לעתים קרובות. להפחית את החום לרתיחה, ומבשלים עד שהאורז רך וכמעט כל המים נספגים, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)