קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות16
ציון בריאות4
מגזין

אורז עם פסטה

אורז עם פסטה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל אורז עם פסטן. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 16 . מנה אחת מכילה 151 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו אורז, מלח, עלי כוסברה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. מתכונים דומים: פסטה אורז, אורז עם שום ופסטה, ו פסטה אורז חום Primavera.

הוראות

1
במחבת 12 אינץ', שמן חום מעל חום בינוני גבוה. מערבבים פסטה; לבשל ומערבבים 3 עד 5 דקות או עד חום זהוב. מערבבים בצל ושום; לבשל 2 עד 3 דקות, ערבוב כל הזמן, עד במכרז.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
בטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרחבטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרח
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס מנגו מחית1/4 כוס מנגו מחית
2
מערבבים באורז; מבשלים 30 עד 60 שניות או עד חום זהוב בהיר. מערבבים במרק עוף ומלח. להפחית את החום נמוך; לכסות ולבשל 20 עד 25 דקות או עד אורז רך ונוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
מקשטים עם עלי כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה