קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות79
מגזין

אורזו עם פסטו ארטישוק ותירס בגריל

אורזו עם פסטו ארטישוק ותירס בגריל
אורזו עם פסטו ארטישוק ותירס בגריל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 29% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 863 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 53 גרם שומן. 23 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו תירס אוזניים, עלי אורגנו, פסטה אורזו, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי לנצל את גרידת הלימון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות מרמלדה כתומות עם ציפוי גרידת תפוז כמו קינוח. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף מדהים של 91%. מתכונים דומים: סלט תירס ואורזו קלוי עם פסטו כוסברה, סלט פסטו סלמון—אורזו בגריל, ו הליבוט בגריל ועגבניות עם פסטו אורזו.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
הביאו סיר גדול של מים מומלחים לרתיחה על אש גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים את הפסטה ומבשלים עד שהם רכים אך עדיין יציבים לנגיסה, תוך ערבוב מדי פעם, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
4
מסננים ומניחים בקערת הגשה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מניחים מחבת גריל על אש בינונית-גבוהה או מחממים גריל גז או פחם.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
6
מברישים את התירס בשמן בעזרת מברשת מאפה. צולים, הופכים לעיתים קרובות, עד שהתירס רך, כ -10 דקות. אפשר לתירס להתקרר מעט.
מרכיבים שתצטרך
תירסתירס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מברשת מאפהמברשת מאפה
גרילגריל
7
מוציאים את הגרעינים בסכין גדולה ומוסיפים לקערת ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
קערהקערה
8
לפסטו: במעבד מזון שלבו 2 כוסות ארטישוק, שמן, אגוזי מלך, אורגנו, פטרוזיליה, מיץ לימון, שום, גרידת לימון, מלח ופלפל. מערבבים, מגרדים את דפנות הקערה, לפי הצורך, עד שהתערובת סמיכה וחלקה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
ארטישוקארטישוק
גרידת לימוןגרידת לימון
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
אגוזי מלךאגוזי מלך
שוםשום
פסטופסטו
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
9
קוצצים את לבבות הארטישוק הנותרים של 1 כוס לחתיכות בגודל 3/4 אינץ ' ומוסיפים לקערת ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
לבבות ארטישוקלבבות ארטישוק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מוסיפים את הפסטו, העגבניות והפרמזן. זורקים עד שכל החומרים מצופים.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
עגבנייהעגבנייה
פסטופסטו
11
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
12
הערת קוק: כדי לצלות את אגוזי המלך, חממו את התנור ל -350 מעלות צלזיוס.מסדרים את אגוזי המלך בשכבה אחת על תבנית עם נייר אפייה.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
13
אופים עד קלוי קל, 8 עד 10 דקות. מגניב לחלוטין לפני השימוש.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי, חצוי (כ -28)עגבניות שרי, חצוי (כ -28)2אוזניים תירס, shucked ומשי הוסראוזניים תירס, shucked ומשי הוסר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה שטוחים טרייםעלי פטרוזיליה שטוחים טריים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק12 אונקיות לבבות ארטישוק קפואים, מופשר (אודות12 אונקיות לבבות ארטישוק קפואים, מופשר (אודות1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, מרוסקשום, מרוסק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרימיץ לימון טרי1גדולגרידת לימוןגרידת לימון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי אורגנו טרייםעלי אורגנו טריים454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)פסטה אורזופסטה אורזו3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצאי אגוז, קלויים (ראה הערה של קוק)חצאי אגוז, קלויים (ראה הערה של קוק)