קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות7
מגזין

אננס לאסי

אננס לאסי
אננס לאסי יכול להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת מתכון המשקה שלך. מתאים ל-3 ומחירו 76 סנט למנה מנות. צופה הדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, מתכון צמחוני יש 191 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן למנה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש בידכם ג'ינג'ר טחון בבקבוקים, קוביות קרח, יוגורט וניל ועוד כמה מרכיבים, תוכלו להכין אותו. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון 41%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: קסאר לאסי ~ זעפרן מתוק לאסי ~ פנג'אבית לאסי, לאסי, מתוק פנג'אבית לאסי / איך לעשות לאסי, ו אננס לאסי.

הוראות

1
שלב את כל החומרים בבלנדר;מעבדים עד לקבלת תערובת אחידה.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
מגישים מיד.

ציוד

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

גרונר וולטלינר, ריזלינג ורוזוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי להודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים.
זהו, למעשה,
זהו, למעשה, "הפאבזוג" לא מסונן, ואתה מקבל שני יינות באותו בקבוק אם אתה רוצה. איך? זה נפל בהיר בשליש העליון, ואם אתה שופך בזהירות יהיה לך יין ברור. לאחר מכן תוכלו לנער את שארית הבקבוק כדי לערבב את המשקעים ולשפוך לעצמכם כוס עכורה של אטביזם טעים. הם מעודדים את זה!
This is, in essence, an unfiltered “Hefeabzug,” and you get two wines in the same bottle if you want. How? It’s fallen bright in the top one-third, and if you pour carefully you will have a clear wine. You can then shake the rest of the bottle to mix the sediment and pour yourselves a cloudy glass of tasty atavism. They encourage this!