קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

אנצ'ילדות עוף ברוטב אנצ' ילדה רוטב צ'ילה תוצרת בית

אנצ'ילדות עוף ברוטב אנצ' ילדה רוטב צ'ילה תוצרת בית
אנצ'ילדות עוף עם רוטב אנצ' ילדה רוטב צ'ילה תוצרת בית עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 526 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 31 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מן החיים הטובים אוכל יש 49 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. אם יש לכם שמן canolan, קמח, אבקת שוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. נסו אנצ'ילדות שעועית ועוף מטוגנות עם רוטב אנצ' ילדה תוצרת בית, שעועית שחורה ואנצ'ילדה אורז עם רוטב אנצ' ילדה תוצרת בית, ו בשר חזיר פילה ואנצ'ילדות בצל מקורמל ברוטב אנצ' ילדה תוצרת בית (מתכונים דומים).

מרכיבים

1צביטהצבוט את allspiceצבוט את allspice2(חוֹרֶף)אבקת צ'ילי אנצ' ו (השתמשתי המותג הזה: תבלינים בע אבקת צ'ילי אנצ' ו (השתמשתי המותג הזה: תבלינים בע " מ.)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2(חוֹרֶף)חבילת אינסטנט תערובת פודינג שוקולד ללא סוכרחבילת אינסטנט תערובת פודינג שוקולד ללא סוכר2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה12טורטיות תירסטורטיות תירס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,אורגנו מקסיקני מיובשאורגנו מקסיקני מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת Queso Quesadilla גרוסהגבינת Queso Quesadilla גרוסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/3 כוס עוגיות שורט מרוסקות1/3 כוס עוגיות שורט מרוסקות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Adelsheim Pinot Noir (חצי בקבוק) עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
עם מגוון רחב של מקורות ושיבוטים, היין הזה מציג ניחוחות אדומים pf דובדבן מסוכר, רימון ופטל על האף ואת החיך. בנוסף, אחד מוצא מגע קל של תבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, קינמון, כל התבלינים. נאמן לסגנון הבית שלנו, הוא מעוצב באלגנטיות עם משולב בצורה חלקה, משיי, polishedtannins. זוג זה עם סלמון, ahi, עגל, בשר חזיר, עוף( חושב ברווז), בשר בקר צמחוני מנות.