קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות77
מגזין

אנצ'ילדות עוף עם סלסה צ' ילה Tomatillo קלוי

אנצ'ילדות עוף עם סלסה צ' ילה Tomatillo קלוי
אנצ'ילדות עוף עם רוטב צ' ילה Tomatillo קלוי יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון המנה העיקרית שלך. מנה זו מכילה כ 42 גרם חלבון 49 גרם של שומן, וסך הכל 845 קלוריות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, אם יש לכם בצל, גבינת מונטריי ג'ק, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. וזה מצוין. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : קלוי Tomatillo-סלסה צ'ילה, קלוי Tomatillo צ'ילה מתכון סלסה, ו Tamales חזיר עם Tomatillo קלוי-סלסה צ'ילה.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 400 מעלות F.
1
על מגש אפייה, tomatillos צלי, בצל, שום jalapenos במשך 12 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מעבירים את הירקות הקלויים וכל מיצים בתחתית המגש למעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הכמון, מלח, כוסברה, מיץ ליים ותערובת הדופק עד בשילוב טוב אבל עדיין עבה.
מרכיבים שתצטרך
1
בינתיים לחמם 2 ספירה של שמן זית בסיר בינוני על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד רך ומקורמל - זה צריך לקחת 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את השום והכמון ואז מבשלים עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
4
מפזרים על הקמח ומערבבים כדי להבטיח את הקמח לא לשרוף ואז בהדרגה להוסיף את ציר העוף כדי להפוך veloute. המשך לבחוש על רתיחה נמוכה עד טבחי הקמח והנוזל מתעבה. לכבות את החום, להוסיף חצי tomatillo קלוי סלסה צ ' ילה, כמה כוסברה קצוצה נוספת לקפל בשר עוף מגורר. מתבלים, לפי הטעם, עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
5
שנה את הטמפרטורה של התנור ל 350 מעלות F ולהתחיל להרכיב את המנה. קח צלחת אפייה גדולה למרוח את הקרקעית עם כמה סלסה tomatillo שמורות. עכשיו לקחת את טורטיות הקמח בקצרה flash אותם על הלהבה תנור העליון (או לשים אותם בקצרה תחת broiler אם באמצעות תנור חשמלי). באמצעות קערה רדודה, מעיל כל טורטייה קלות עם תערובת סלסה שמורות. שים סקופ של תערובת עוף אנצ ' ילדה מגורר על גבי טורטילה ואחריו קמצוץ של גבינה מגורדת. מקפלים את הטורטייה מעל המילוי ולהתגלגל כמו סיגר לצרף אותו. באמצעות מרית במקום טורטיות בתבנית האפייה ולהמשיך לעשות את אותו הדבר עם כל טורטיות. לבסוף לשפוך קצת יותר של סלסה העליון עם שאר גבינה גרוסה.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים חשפו במשך כ 30 דקות עד תוסס סדוק על גבי.
7
מקשטים, כוסברה ועגבנייה.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים חם עם שעועית שחורה מתובלת ואורז צהוב, סלסה tomatillo הנותרים, שמנת חמוצה וגואקמולי טרי,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
9
בסיר גדול, להשרות שעועית לילה מכוסה במים על ידי 2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
10
לנקז ולהניח בצד.
11
באותו סיר, מחממים את שמן הזית.
מרכיבים שתצטרך
12
מוסיפים את הבצל, פלפל חלפיניו, שום, עלה דפנה ומבשלים עד שהירקות מתחילים להתרכך, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
13
מוסיפים את השעועית ומכסים במים על ידי כ 1 אינץ'. מביאים לרתיחה, להפחית את החום, לכסות, ומבשלים במשך 1 עד 1 1/2 שעות, או עד השעועית הם מכרז.
מרכיבים שתצטרך
14
הסר את עלה דפנה ולהשליך. לטעום את השעועית ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
15
שים את כל החומרים לתוך סיר כבד, מערבבים היטב, ומביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. להפחית את החום לרתיחה, לכסות, ומבשלים על אש נמוכה עד שהאורז ספג את המים, על 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
16
הסר מהחום ולתת לשבת, מכוסה, במשך 5 דקות. זרוק את השום ואת עלה דפנה, מוך עם מזלג, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)12ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף, חנות-קנהציר עוף, חנות-קנה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה קצוציםעלי כוסברה קצוצים1השארכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה1השארעגבניות קצוצות וכוסברה, לקישוטעגבניות קצוצות וכוסברה, לקישוט454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)כוסות (על שעועית שחורה מיובשת, הרים מעל, ספוג לילהכוסות (על שעועית שחורה מיובשת, הרים מעל, ספוג לילה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה10largesטורטיות קמחטורטיות קמח2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ2ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק3שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ4שיני שוםשיני שום21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון12ריבס, קצוץ טרי או קפואממרח אבוקדו, אופציונליממרח אבוקדו, אופציונלי1פלפל חלפיניו, קצוץפלפל חלפיניו, קצוץ2jalapenosjalapenos1ליים, מיץליים, מיץ11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)גבינת מונטריי ג'ק, גרוסהגבינת מונטריי ג'ק, גרוסה3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה12ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז עם גרגרים ארוכיםאורז עם גרגרים ארוכים1קילוגרםעוף צלוי מעדנייה (על, עצמות, בשר מגוררעוף צלוי מעדנייה (על, עצמות, בשר מגורר11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)tomatillos, huskedtomatillos, husked1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כורכוםכורכום9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1בצל לבן, קלופים, פרוסים, לרבעים או שלמיםבצל לבן, קלופים, פרוסים, לרבעים או שלמים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.