קושירגיל
מוכן ב28 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

אסיה חסה עוטפת

אסיה חסה עוטפת
עטיפות חסה אסייתיות עשויות להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 4 . מנה אחת מכילה 409 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 30 גרם שומן. 263 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. אם יש לכם רוטב הויסין, בצל ירוק, בקר טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 62%. נסו אסיה חסה עוטפת, אסיה חסה עוטפת, ו אסיה חסה עוטפת (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
1 ראש חסה בוסטון, עלים מופרדים, מנקים ומייבשים במחבת על אש בינונית-גבוהה, מוסיפים את השמן הצמחי ומקפיצים בשר בקר עד להשחמה. מוסיפים ג ' ינג ' ר, בצל ירוק, שום, רוטב סויה, פתיתי פלפל אדום, הויסין ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
חמאה חסהחמאה חסה
שמן צמחישמן צמחי
בצל ירוקבצל ירוק
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
רוטב הויסיןרוטב הויסין
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסירים מהאש ומערבבים פנימה את הבוטנים. מתבלים במלח ופלפל ומגישים חם עטוף בכוסות חסה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי חסהעלי חסה
בוטניםבוטנים

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. אתה יכול לנסות ביריצ ' ינו פארק היורה כרם גפנים ישנות שנין בלאן. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -26 דולר לבקבוק.
ביריצ ' ינו פארק היורה כרם גפנים ישנות שנין בלאן
ביריצ ' ינו פארק היורה כרם גפנים ישנות שנין בלאן
2017 ספורט בושם של דבש פריחת תפוז, חמאת תפוחים, גופרית, וכמה מבשר מוזר של לילך אשר מפעיל לא רק את מערכת הריח, אלא גם את המערכת הלימבית, מערכת העצבים האוטונומית, ומערכות אחרות הממוקם במגזרים רחוקים יותר. לחות הקרקע והמיקרו-אקלים בעונת הגידול של 2017 נותרה גבוהה למדי במהלך עונת הגידול בגלל הגשמים העצומים מהחורף הקודם, ותרמו להתפתחות בוטריטיס מוקדמת צנועה אך משמעותית. נתקלנו לאחרונה בתנאים אלה בשנת 2013 והפיק יין דומה לזה וינטאג ' - רק יבש בסגנון המכונה על ידי הצרפתים כמו טנדר יבש, עדיין רך. וכמו בצירים קודמים, יין זה מותסס בנירוסטה ללא חיסון, והתיישן עד האביב שלאחר מכן ב -8 חביות עץ אלון הונגריות נירוסטה ו -2 ניטרליות.