קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות64
ציון בריאות0
מגזין

אסיה לשפשף

אסיה לשפשף
שפשוף אסייתי עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המרינדה שלך. מנה אחת מכילה 2 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. מתאים ל-64 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו אבקת בצל, מלח, כורכום הקרקע, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ראשוני ושלם 30 דיאטה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 10%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. נסו הטוב ביותר יבש תבלינים לשפשף עוף, בשר בקר וחזיר, המבורגר עוף אסייתי עם מיץ לימון חריף וסלט אסייתי כבוש, ו סלט אסייתי + רוטב סלט אסייתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את כל החומרים.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יבש קריק כרם יבש שנין בלאן, יין. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
יבש קריק כרם יבש שנין בלאן, יין
יבש קריק כרם יבש שנין בלאן, יין
היין היפה הזה הוא וינטאג 'עקבי להפליא אחרי וינטאג'. אנו מקבלים פרי שנין בלאן מעולה מחוות וילסון בקלארקסבורג, ומאפשרים לנו לייצר יין אקספרסיבי, ניואנס וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטים של אגס לבן, אננס בננה באביב קדימה מן הכוס. על החיך היין מרענן בטעמים של קלמנטינה בשלה ואפרסקים. תחושת הפה תוססת, אך עשירה ובעלת קרם עדין. 100% נירוסטה תסיסה מבטיח את טרי פירות אופי אוהדים של זה יין יש לבוא להעריך לאורך השנים. זהו הקיץ המובהק ואת היין המושלם זוג עם צדפות טריות!