קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות55
מגזין

אפונה מזל השנה החדשה

אפונה מזל השנה החדשה
אפונה מזל השנה החדשה היא ללא גלוטן וללא חלב ומספק כ 6 מנות. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 253 קלוריות, 14 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. זה עובד הכי טוב כמו מנות ראשונות, והוא נעשה בערך 40 דקות. זה יהיה להיט שלך ערב השנה החדשה אירוע. אם יש לכם בצל, פלפל, חזיר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 76%, המנה הזו מוצקה. נסו ענבי השנה החדשה, מזל יהודי שנה של הלביבות, ו אמא של מזל שחור עיניים אפונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מטגנים בצל קצוץ בשמן חם בסיר בינוני על אש בינונית-גבוהה 3 דקות. מערבבים פנימה חזיר ושום, ומקפיצים 3 דקות. מערבבים פנימה אפונה ו -4 המרכיבים הבאים. מביאים לרתיחה; מנמיכים את האש ומבשלים תוך ערבוב מדי פעם 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
בטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרחבטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרח
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מגישים עם תוספות רצויות.