קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות30
מגזין

ארוחת ערב מחבת דרומית

ארוחת ערב מחבת דרומית
ארוחת ערב מחבת דרומית היא ללא גלוטן וללא לקטוז מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 633 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 34 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח ופלפל, שמנת של מרק פטריות, תירס הקרנל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 72%. מתכונים דומים: לחם תירס מחבת דרומי, צלעות מחבת דרומיות, ו מחבת ארוחת הבוקר הדרומית.

הוראות

1
בשר בקר חום במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מסננים שומן, ומחזירים מחבת לתנור. מערבבים תפוחי אדמה, מרק פטריות שמנת, תירס ואפונה.
מרכיבים שתצטרך
מרק פטריות מוקרםמרק פטריות מוקרם
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
3
מפזרים מלח ופלפל. כיסוי, ומבשלים על אש נמוכה במשך 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Selbach אוסטר זלטינגר Himmelreich ריזלינג Kabinett Halbtrocken. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.