קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות8
ציון בריאות26
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ארפות עם תמנון וסלט לובסטר

ארפות עם תמנון וסלט לובסטר
ארפה עם תמנון וסלט לובסטר יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 466 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 25 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו מלח כשר, דבש, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו ארפות בסגנון ונצואלה עם חזיר משך (Arpas Rumberas), Aarpas de Yuca (Cassavan Arepas), ו סלט תמנון (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
כדי להפוך את הסלט: למלא סיר גדול עם מים 3 גלונים, להוסיף את חומץ היין האדום, בצל, גזר, סלרי, פלפלים ותימין, ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
פלפלפלפל
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
טימיןטימין
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
הוסף את התמנון, לכסות עם קלף, ולהפחית את החום, אם יש צורך לשמור על הנוזל בבית מבשלים. מבשלים עד רך למדי אבל זרועות עדיין מחוברים, על 1 שעה. להביא עוד סיר גדול של מים לרתיחה, מלח אותו בנדיבות, ולהוסיף את הלובסטר. מבשלים 4 דקות ומעבירים לקערה של מי קרח כדי לעצור את הבישול. מחית את הפלפלים בבלנדר עם מיץ לימון, פפריקה, 1 כפית דבש וקצת מלח ופלפל. טעם, ולהוסיף יותר דבש אם אתה רוצה, ומלח או פלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
מיםמים
לובסטרלובסטר
תמנוןתמנון
פפריקהפפריקה
פלפליםפלפלים
פלפלפלפל
דבשדבש
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
סירסיר
4
חותכים את זרועות התמנון מהתמנון וזורקים את הראשים. חלק מהעור יירד בכוחות עצמו; אל תדאגו להסיר את השאר. חותכים בערך לחתיכות בגודל ביס.
מרכיבים שתצטרך
תמנוןתמנון
5
הסר את צבתות לובסטר וזנב מהקליפה, לחתוך לחתיכות בגודל ביס. לזרוק את התמנון ואת הלובסטר עם מספיק של פירה פלפל מעיל בקלילות.
מרכיבים שתצטרך
לובסטרלובסטר
תמנוןתמנון
פלפלפלפל
6
מוסיפים את הכוסברה ואת habanero ולזרוק שוב רק כדי לשלב.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
צ ' ילי Habaneroצ ' ילי Habanero
7
כדי להפוך את arepas: להביא חלב לרתיחה בסיר קטן, ולאחר מכן להסיר מחום ומערבבים בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
מערבבים קמח ארפה, מלח, פלפל וקוטיג ' ה בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מוסיפים את החלב החם ואת הדבש ומערבבים עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
דבשדבש
חלבחלב
10
תנו לתערובת לעמוד עד שהחלב נספג מספיק כדי שבצק רך ייווצר, 1 עד 2 דקות (הבצק ימשיך להתקשות). טופס את הבצק לתוך 12 כדורים (כ 2 אינץ 'קוטר) ו לשטח בין כפות הידיים לתוך 3 1/2 כדי 4 אינץ' קציצות (בערך 1/3 אינץ ' עבה).
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
חלבחלב
11
חום 2 כפות שמן במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני עד השמן מתחיל להבהב, מטגנים 4 arepas בכל פעם, עד חום זהוב קל משני הצדדים ופשוט מבושל דרך כ 2 עד 3 דקות לכל צד; להעביר גיליון אפייה מצופה מגבות נייר. חותכים את arepas במחצית לרוחב, תליית חלק מהסלט בתחתית, ומעל עם החצי השני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי3(חוֹרֶף)פלפל שחורפלפל שחור8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי או קנולה, לבישולשמן צמחי או קנולה, לבישול4גזר, קצוץ בערךגזר, קצוץ בערך1ראשסלרי, קצוץ בערךסלרי, קצוץ בערך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה קצוצים בצפיפותעלי כוסברה קצוצים בצפיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת cotija מגורדתגבינת cotija מגורדת3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אריפה לבן (קמח תירס מבושל מראש)קמח אריפה לבן (קמח תירס מבושל מראש)1כדי 1 habanero כולו, זרע דק חתוךכדי 1 habanero כולו, זרע דק חתוך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים11 קילו קישואים,1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי1לובסטר, על 1 1/4 קילולובסטר, על 1 1/4 קילו5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים2תמנון שלם, כ -6 קילו כל אחד, חגורה חתוכה בין זרועות הצידתמנון שלם, כ -6 קילו כל אחד, חגורה חתוכה בין זרועות הציד4בצל ספרדי, קצוץ בערךבצל ספרדי, קצוץ בערך2בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר11 קילו קישואים,1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1קומץעלי קורניתעלי קורנית596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 מקל חמאה ללא מלח, לחתוך לחתיכות1/2 מקל חמאה ללא מלח, לחתוך לחתיכות4פלפלים צהובים, קלויים וקופיםפלפלים צהובים, קלויים וקופים