קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות20
ציון בריאות3
מגזין

בוריטוס ארוחת בוקר דרום מערב

בוריטוס ארוחת בוקר דרום מערב
דרום מערב ארוחת בוקר בוריטוס יכול להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 12 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל של 254 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 20 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 76 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זה הביא לך את כולםמתכונים. אם יש לכם טורטיות קמח, שום, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 5 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 41%. מתכונים דומים: בוריטוס בקר דרום מערב, בוריטוס ארוחת בוקר, ו בוריטוס ארוחת בוקר.

הוראות

1
מקציפים יחד את הביצים, החלב והמלח בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מחממים חמאה במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
יוצקים פנימה את תערובת הביצים; מבשלים ומערבבים עד שהביצים מתייצבות לחלוטין, כ -5 דקות. קוצצים את הביצים המבושלות ומניחים בקערה גדולה. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מחממים מחבת גדולה על אש בינונית ומערבבים פנימה את הנקניק והשום. מבשלים ומערבבים 5 דקות ואז מוסיפים את הבצל. ממשיכים לבשל ומערבבים עד שהנקניקייה מתפוררת, שחומה באופן שווה, וכבר לא ורודה.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מסננים וזורקים עודפי שומן.
6
שלב את הנקניקייה עם הביצים, העגבנייה, הכוסברה, הג ' לפנו ותיבול הטאקו. אפשר לתערובת להתקרר לטמפרטורת החדר, ואז מערבבים פנימה את גבינת הצ ' דר.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
נקניקנקניק
עגבנייהעגבנייה
ביצהביצה
7
הניחו טורטיה על משטח העבודה שלכם, ואז כף חלק מהמילוי באמצע הדרך בין הקצה התחתון למרכז הטורטייה. משטחים את המילוי לצורת מלבן בעזרת גב כף. מקפלים את תחתית הטורטייה היטב מעל המילוי, ואז מקפלים פנימה את הקצוות השמאליים והימניים.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
8
מגלגלים את הבוריטו עד לקצה העליון ויוצרים גליל הדוק. חזור על הפעולה עם שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
9
עוטפים היטב בוריטוס בודדים בניילון ומקפיאים עד שהם מוכנים להגשה.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
10
מחממים במיקרוגל עד חם, 3 עד 4 דקות, לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל

יין מומלץ: ריזלינג, ורוד נוצץ, פינו נואר

מקסיקני עובד ממש טוב עם ריזלינג, רוזויט נוצץ ופינו נואר. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות את ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -56 דולר לבקבוק.
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג
"טד מופחת ארומה, זה לבן צעיר יש שפע של אינטנסיביות, המציע סיד, אפרסק טעמים צפחה מתאימים מרקם משיי. זה מביך היום, צריך זמן להשתלב. הטוב ביותר משנת 2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו."-