קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות3
ציון בריאות21
מגזין

ביבימבאפ צמחוני

ביבימבאפ צמחוני
המתכון ביבימבאפ צמחוני יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-50 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 3 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 17 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל של 418 קלוריות. גשו לסופר וקנו מלח, ביצים, פטריות, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 90%. נסו ביבימבאפ הצמחוני מדי פעם, מבשלים את הספר: ביבימבאפ צמחוני, ו ביבימבאפ צמחוני עם טופו פריך וקינואה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן שומשום במחבת גדולה על אש בינונית; מבשלים ומערבבים גזר וקישואים בשמן החם עד שהירקות מתחילים להתרכך, כ -5 דקות. מערבבים פנימה נבטי שעועית, יורה במבוק ופטריות. מבשלים ומערבבים עד שהגזר רך, כ -5 דקות נוספות. מתבלים לפי הטעם במלח ומניחים בצד ירקות.
מרכיבים שתצטרך
1/3 פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות1/3 פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
בטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרחבטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרח
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס מנגו מחית1/4 כוס מנגו מחית
2
מערבבים אורז מבושל, בצל ירוק, רוטב סויה ופלפל שחור באותה מחבת עד שהאורז חם. במחבת נפרדת על אש בינונית ממיסים חמאה ומטגנים בעדינות ביצים, הופכים פעם אחת, עד שהחלמונים עדיין נוזלים מעט אך החלבונים יציבים, כ -3 דקות לביצה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
זנים של פטריותזנים של פטריות
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס מנגו מחית1/4 כוס מנגו מחית
3
להגשה מחלקים תערובת אורז מבושלת חמה בין 3 קערות הגשה ומעל כל קערה עם 1/3 מתערובת הירקות וביצה מטוגנת.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
4
מגישים רוטב צ ' ילי אדום מתוק בצד לערבוב לביבימבאפ.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק

מרכיבים

170(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)יורה במבוק משומר, סחוטיורה במבוק משומר, סחוט397(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)1/2 נבטי שעועית, מנוקזים1/2 נבטי שעועית, מנוקזים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)128(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)פטריות פרוסות, מנוקזותפטריות פרוסות, מנוקזות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגפרורים גזרגפרורים גזר31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב צ'ילי אדום מתוק, או לפי הטעםרוטב צ'ילי אדום מתוק, או לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושל ומקורראורז מבושל ומקורר3ביציםביצים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח לפי הטעםמלח לפי הטעם2(חוֹרֶף)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזוקיני גפרוריםזוקיני גפרורים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לקוריאנית. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. קווינטאן אסנטיה שנין בלאן עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
קווינטה אסנטיה שנין בלאן
קווינטה אסנטיה שנין בלאן
צבע צהוב עמוק מציע בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים ואגוזים קלויים נמצאים על אף מורכב ומרובד. החיך עשיר במרקם חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הסיום הוא השלים זמן רב על ידי חומציות המשרד שנותן את אורך היין ואת המיקוד.זוג זה יין לצד דגים בגריל ופירות ים בכלל.