קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

בירה יכולה עוף עם רוטב ברביקיו קולה

בירה יכולה עוף עם רוטב ברביקיו קולה
בירה יכולה עוף עם רוטב ברביקיו קולה דורש בערך 2 שעות ו -35 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 1100 קלוריות, 77 גרם חלבון, ו 62 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 40% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן האוכלרשת יש 13 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. כמה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזאת. זה עובד טוב כמנה עיקרית. אם יש לכם קטשופ, פתיתי שום, פתיתי בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב הבירה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גינס, ויסקי וקאפקייקס איריים כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 67%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: בירה יכולה עוף עם רוטב ברביקיו קולה, עוף פחית בירה עם רוטב ברביקיו קולה, ו בירה יכולה עוף עם רוטב ברביקיו קולה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
קפוץ את הלשונית מפחית הבירה. בעזרת פותחן קופסאות בסגנון מפתח כנסייה, צרו עוד כמה חורים בחלק העליון של הפחית.
מרכיבים שתצטרך
בירהבירה
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
פותחן קופסאותפותחן קופסאות
3
יוצקים חצי מהבירה למי ההשריה של שבבי העץ. הניחו את פחית הבירה בצד.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
מיםמים
בירהבירה
4
הגדר את הגריל לצלייה עקיפה וחמם מראש לבינוני. אם משתמשים בגריל פחם, הניחו מחבת טפטוף גדולה במרכז. אם משתמשים בגריל גז, הניחו את כל שבבי העץ בארגז המעשנים או בשקית מעשנים וחממו את הגריל לגובה עד שתראו עשן, ואז הפחיתו את האש לבינונית.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
5
מוציאים את חבילת הג ' יבלטים מחלל הגוף של העוף ומניחים בצד לשימוש אחר.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
6
הסר וזורק את השומן ממש בתוך חללי הגוף והצוואר. שוטפים את העוף, מבפנים ומבחוץ, מתחת למים זורמים קרים, מסננים ומייבשים מבפנים ומבחוץ במגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
7
מפזרים 2 כפיות מהשפשוף בתוך חללי הגוף והצוואר של העוף. משפשפים את הציפור מבחוץ עם 2 כפיות מהשפשוף. אם יש לך סבלנות, אתה יכול לשים חלק מהשפשוף מתחת לעור להיזהר לא לקרוע אותו.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
8
כף את 2 כפיות השפשוף הנותרות דרך החורים לבירה בפחית. אל תדאג אם זה מקציף, זה נורמלי. הכנס את פחית הבירה לחלל הגוף של העוף ופרש את הרגליים ליצירת מעין חצובה. תחב את קצות הכנף מאחורי גב העוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מורחיםמורחים
בירהבירה
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
9
כשמוכנים לבישול, אם משתמשים בגריל פחמים, זרקו את כל שבבי העץ על הגחלים. העמידו את העוף במרכז הסורג החם, מעל תבנית הטפטוף והרחק מהאש. מכסים את הגריל ומבשלים את העוף עד שהעור חום זהוב כהה ופריך מאוד והבשר מבושל לטמפרטורה פנימית של 180 מעלות, בערך 1 1/4 עד 1 1/2 שעות. אם באמצעות גריל פחם, תצטרך להוסיף 12 גחלים טריות לכל צד לאחר 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
10
בעזרת מלקחיים העבירו בזהירות את העוף במצבו הזקוף על פחית הבירה לפלטה והגישו אותו לאורחים שלכם.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
מלקחייםמלקחיים
11
תן לנוח 5 דקות, ולאחר מכן להסיר בזהירות את העוף מן הבירה יכול. הקפד לא לשפוך את הבירה החמה או לשרוף את עצמך בדרך אחרת. רבעו או חצבו את העוף והגישו עם רוטב הברביקיו של קולה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
עוף שלםעוף שלם
בירהבירה
קולהקולה
12
מערבבים את כל המרכיבים בקערת ערבוב ומערבבים לתערובת יחד. אחסן את השפשוף בצנצנת אטומה הרחק מחום או אור. זה יישאר לפחות 6 חודשים.;
מרכיבים שתצטרך
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
13
שלב את כל המרכיבים בסיר כבד שאינו תגובתי והביא לרתיחה בהדרגה על אש בינונית. מנמיכים מעט את האש לקבלת רתיחה עדינה. מבשלים את הרוטב עד להפחתה של 1/4, בערך 6 עד 8 דקות. השתמש מיד או העבר לצנצנת גדולה, מצנן לטמפרטורת החדר, מכסה ומקרר. הרוטב יישמר מספר חודשים.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
14
הערת קוק: ניתן גם לברביקיו עוף על פחית קולה, סודה לימון-ליים או בירה שחורה.
מרכיבים שתצטרך
בירה שחורהבירה שחורה
עוף שלםעוף שלם
לימוןלימון
קולהקולה
לייםליים
פופפופ

מרכיבים

340(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה3(חוֹרֶף)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס בטטה מבושלת1 כוס בטטה מבושלת11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי סלריזרעי סלרי2kgsאפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקולה (מומלץ: קוקה קולה)קולה (מומלץ: קוקה קולה)11 קילו קישואים,פתיתי שוםפתיתי שום21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים11 קילו קישואים,עשן נוזליעשן נוזלי11 קילו קישואים,פתיתי בצלפתיתי בצל21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)3חופניםתפוח או שבבי עץ היקורי, ספוג במים במשך 30 דקותתפוח או שבבי עץ היקורי, ספוג במים במשך 30 דקות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח היקורימלח היקורי3(חוֹרֶף)מלח כשר או יםמלח כשר או ים3(חוֹרֶף)רוטב סטייק (מומלץ: רוטב סטייק A-1)רוטב סטייק (מומלץ: רוטב סטייק A-1)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפפריקה מתוקה.פפריקה מתוקה.596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר