קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות57
מגזין

בירה מוכה פיש אנד צ'יפס

בירה מוכה פיש אנד צ'יפס
בירה מוכה פיש אנד צ'יפס הוא ללא חלב ופסקאטרי ומספק כ 4 מנות. מנה עיקרית זו כוללת 560 קלוריות, 42 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 30% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הוא יקר למדי מתכון לחובבי אוכל סקוטי. 30 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו תפוחי אדמה אפייה, אבקת שום, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הבירה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גינס, ויסקי וקאפקייקס איריים כמו קינוח. יום האב יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף מדהים של 92%. נסו בירה מוכה פיש אנד צ'יפס, בירה מוכה דגים 'צ' יפס, ו פיש אנד צ'יפס מוכה בירה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי מחממים שמן ל 375 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מטגנים תפוחי אדמה עד להזהבה, בערך 10 דקות מוציאים בעזרת כף מחוררת או עכביש. החזק בתנור נמוך כדי להתחמם בזמן בישול הדג.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
תנורתנור
3
מחממים תנור ל 225 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
בקערה גדולה, יוצקים 1 בקבוק בירה. מנפים 1 1/2 כוסות קמח לקערה, מקציפים פנימה בעדינות עד לאיחוד בלבד, מערבבים פנימה תיבול ביתי. טפחו דגים יבשים ומתבלים משני הצדדים במלח ופלפל ומצפים את הדג בבלילת הבירה. מחפר את נתחי הדג ב 1/2 כוס הקמח שנותר והחלק לשמן כמצופה. מטגנים דגים, הופכים לעתים קרובות, עד להזהבה עמוקה ומבושלים, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תיבולתיבול
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בירהבירה
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מעבירים לתבנית אפייה מרופדת במגבת נייר ושומרים על חום בתנור. מטגנים את הדגים הנותרים בקבוצות, מחזירים שמן ל 375 מעלות פרנהייט בין קבוצות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מגבות ניירמגבות נייר
תנורתנור
3
מגישים דגים עם צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
דגיםדגים
4
מערבבים יחד את החומרים ומאחסנים בכלי אטום עד 6 חודשים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר הם אפשרויות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות סנט מייקל-אפאן כעס פינו גריגיו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפאן כעס פינו גריגיו
סנט מייקל-אפאן כעס פינו גריגיו
תלוי בקרקע ובמיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט עד לגידולים עליונים מוחלטים. הכרמים החמים וחשופים לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ הגיר הדשנה שלהם, הם דוגמה לספר לימוד. הכעס אלטו אדיג ' ה פינו גריגיו יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק משתלב היטב עם מרק דגים ודגים, חזה עופות גיני או פילה עגל.