קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות2
סוגי מאכליםבלילה
מגזין

בלילת עוגה לבנה בסיסית

בלילת עוגה לבנה בסיסית
בלילת עוגה לבנה בסיסית עשויה להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני הקינוחים שלך. מתכון זה משמש 7. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 10 גרם חלבון, 29 גרם שומן, ובסך הכל של 695 קלוריות. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו תמצית שקדים, סוכר, חלב, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 21%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: עוגת שמנת חמוצה בגודל ביס-קילו קאפקייקס (בלילת קאפקייקס בסיסית), עוגת פונפטי בלילת שוקולד לבן עוגת עוגיות צ'יפס, ו אדום, לבן וכחול עוגת בלילת פופקורן.

הוראות

1
מקציפים חמאה וקיצור במהירות בינונית בעזרת מערבל חשמלי עד לקבלת קרם; מוסיפים בהדרגה סוכר, מקציפים היטב.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
2
שלב קמח, אבקת אפייה ומלח; מוסיפים לתערובת החמאה לסירוגין עם חלב ומים, מתחילים ומסתיימים בתערובת קמח. מקציפים במהירות נמוכה עד לקבלת תערובת אחידה לאחר כל תוספת. מערבבים תמציות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
חלבחלב
מלחמלח
3
מקציפים חלבונים במהירות גבוהה בעזרת מערבל חשמלי עד שנוצרות פסגות נוקשות; מקפלים כשליש מחלבוני הביצה לבלילה. מקפלים פנימה בהדרגה את החלבונים שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה6תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/2 כוסות קוקוס פתיתים, קלוי1-1/2 כוסות קוקוס פתיתים, קלוי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן