קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

במיה מטוגנת בתנור

במיה מטוגנת בתנור
אוקרן מטוגן בתנור נטול גלוטן, וצמחוני מנה צדדית. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 147 קלוריות. מתאים ל-8 מנות. גשו לסופר וקנו מלח כשר, חלב חמאה, תרמילי במיה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. מתכונים דומים: במיה מטוגנת בתנור, במיה מטוגנת בתנור, ו במיה מטוגנת בתנור.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Selbach אוסטר Zeltinger Himmelreich ריזלינג Kabinett Halbtrocken. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.