קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

בסגנון דרומי חג ההודיה שעועית ירוקה

בסגנון דרומי חג ההודיה שעועית ירוקה
זה מושלם עבור חג ההודיה. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-50 דקות. . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. נסו שעועית ירוקה בסגנון דרומי, שעועית ירוקה בסגנון דרומי, ו שעועית ירוקה בריאה בסגנון דרומי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את המים בסיר גדול, ומערבבים את השעועית הירוקה, שוק חזיר, בצל, שום וחומץ. מתבלים במלח ופלפל. מביאים לרתיחה, ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
להפחית את החום נמוך, ומבשלים 4 שעות.
3
הסר את שוק החזיר, לחתוך את הבשר לחתיכות קטנות. להחזיר בשר לשעועית, ולהגיש.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Chateau Ste. מישל ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.