קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

בקלה בגריל

בקלה בגריל
בקלה בגריל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-4 ומחירו 1 מנות.96 דולר למנה. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני יש 152 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. זה מושלם עבור הרביעי ביולי. 88 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. גשו לסופר וקנו חמאה, פלפל לימון, פילה בקלה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. עם כפית ציון 55%, המנה הזו טובה. נסו גיליון פאן צ'ילי ליים בקלה, בקלה קלוי עם עגבניות ובצל סגול, ו נקניקיות בגריל עם שאלוט בגריל להתענג עם ריקוטן טרי בגט קלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
עורמים כ -15 לבניות פחם לגריל בצורת פירמידה. אם תרצה, טפטוף גחלים קלות עם נוזל מצית ולאפשר להשרות במשך 1 דקה לפני הדלקת גחלים עם גפרור. אפשר לאש להתפשט לכל הגחלים, כ -10 דקות, לפני שמורחים בריקטים לגריל; תן לגחלים להישרף עד ששכבה דקה של אפר לבן מכסה את הגחלים. משמנים קלות את הסורגים.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מתבלים את שני צידי הבקלה בתיבול קייג ' ון, פלפל לימון, מלח ופלפל שחור. הניחו דגים בצד על צלחת.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Cajunתיבול Cajun
פלפל שחורפלפל שחור
פלפל לימוןפלפל לימון
דגיםדגים
מלחמלח
קודקוד
3
מחממים חמאה בסיר קטן על אש בינונית, מערבבים פנימה מיץ לימון ובצל ירוק, ומבשלים עד שהבצל מתרכך, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מניחים בקלה על גבי סורגים משומנים וצולים עד שהדגים משחימים ומתקלפים בקלות, כ -3 דקות לכל צד; למרוח בתערובת חמאה לעיתים קרובות בזמן הצלייה. אפשר לבקלה לנוח מהאש כ -5 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
דגיםדגים
קודקוד
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר הם אפשרויות נהדרות עבור בקלה. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא כרם צ ' שלם 3 פינו גרי. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
כרם חהלם 3 פינו גרי
כרם חהלם 3 פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חיים מלאכת יד יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. החומצה עם קצוות הסכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמת לפה להשקות ולידיים לרעוד.