קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

בקר ברביקיו לבישול איטי

בקר ברביקיו לבישול איטי
המתכון לבישול איטי בקר ברביקיו מוכן בערך 8 שעות ו 20 דקות והוא בהחלט נהדר חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל אמריקאי. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 8 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 34 גרם חלבון, 20 גרם שומן, ובסך הכל של 370 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. גשו לסופר וקנו קמח, בצל, שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טארט תפוחים עם רוטב קרמל כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 58%. הציון הזה די טוב. נסו 365 ימים של בישול איטי: לבישול איטי לא להיכשל בשר ברביקיו, בקר ברביקיו לבישול איטי, ו שעועית ברביקיו לבישול איטי ובשר בקר (מתכונים דומים).

הוראות

1
משפשפים את הקמח לצלי.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
2
מניחים צלי בתחתית סיר איטי.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
יוצקים פנימה את רוטב העגבניות, הבצל, הסוכר החום, החמין, אבקת הצ ' ילי, השום ואבקת החרדל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חרדלאבקת חרדל
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
סוכר חוםסוכר חום
מרק דגיםמרק דגים
שוםשום
בצלבצל
4
מערבבים היטב.
5
מכסים סיר איטי ומבשלים על הגדרה גבוהה למשך 8 שעות או על הגדרה נמוכה למשך 14 עד 16 שעות.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם זינפנדל ויין רוזווילי. שושנה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומשפשפים מתוקים וחריפים. זינפנדל הוא בחירה קלאסית של יין אדום למנגל, במיוחד עבור צלעות חזיר וחזה בקר. אתה יכול לנסות את משפחת פרנק כרמים זינפנדל. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -33 דולר לבקבוק.
משפחת פרנק כרמים זינפנדל
משפחת פרנק כרמים זינפנדל
עם ליבת מגנטה כהה וגווני אודם סביב השפה, עמק נאפה 2011 זינפנדל מספק ניחוח עדין של פירות אדומים וסיגליות, ואילו רמזים לאלמוג, מרווה ופלפל מקשטים את האף המתוחכם. העדינות בחיך משקפת זינפנדל אלגנטי המאוזן היטב. פאי דובדבן שחור עסיסי ורמות נאותות של אלון מתחתנים בצורה חלקה.תערובת: 89% זינפנדל, 11% פטיט סירה