קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות15
מגזין

בשר חזיר צלוי עם זיגוג מרמלדה כתום

בשר חזיר צלוי עם זיגוג מרמלדה כתום
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? בשר חזיר צלוי עם זיגוג מרמלדה כתום יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מנה אחת מכילה 402 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. מתאים ל-3 מנות. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. אם יש לך רוטב סויה, ריבה כתומה, פתיתי פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ יין אורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: בשר חזיר צלוי עם זיגוג מרמלדה כתום, בשר חזיר צלוי Tenderloin a La רודריגז עם זיגוג גויאבה וכתום-Habanero Mojo, ו בשר חזיר פילה עם זיגוג תאנה-כתום.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם הבחירה הראשונה שלי לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות Bodega DiamAndes Uco Malbec. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
Bodega DiamAndes Uco Malbec
Bodega DiamAndes Uco Malbec
צבע אודם נקי, עמוק ובהיר. ניחוחות של ברי אדום דובדבן הערות מראה עוצמה ורעננות. מבנה מעולה, טאנינים בעלי גוף מלא עם טעמי פירות בשלים, קטיפתי ומאוזן היטב.