קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות12
ציון בריאות6
מגזין

ג'מבליה השחורה של באד בארט

ג'מבליה השחורה של באד בארט
המתכון של באד בארט השחור של ג'מבלאיין מוכן בערך 1 שעה ו 45 דקות והוא בהחלט אדיר ללא גלוטן וללא חלב ומתאים לאוהבי מזון קריאולי. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 17 גרם חלבון, 22 גרם שומן, ובסך הכל של 409 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד טוב כמנה עיקרית זולה למדי. גשו לסופר וקנו טימין, שמן צמחי, שום מגורען, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הנקניק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות עכביש מפחידות כמו קינוח. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 40%. נסו מרק שעועית שחורה של בארט לשניים, מרק שעועית שחורה של בארט, ו אפונה שחורה עיניים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים סיר של 4 ליטר על אש בינונית.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את שמן הירקות ואת החום.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
3
מוסיפים את הנקניקייה ומבשלים עד שהיא רוחשת ומתפתלת. לאחר מכן, מוסיפים את השילוש (סלרי, פלפלים ובצל) ומבשלים עד חום זהוב. לאחר מכן מוסיפים את חזיר מטוגן ומבשלים 15 דקות, תוך ערבוב לעתים קרובות (כל דקה אחרת בערך).
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
נקניקנקניק
סלריסלרי
בצלבצל
חזירחזיר
4
מוסיפים את העוף, מערבבים ומבשלים עוד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
5
מוסיפים את האפונה השחורה ומבשלים עוד 10 דקות. לאחר מכן מוסיפים את הציר ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
אפונהאפונה
6
מוסיפים את עשבי התיבול הטריים והמלח, הפלפל השחור, השום ופלפל הקאיין.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
פלפל שחורפלפל שחור
עשבי תיבול טרייםעשבי תיבול טריים
שוםשום
מלחמלח
7
מוסיפים את האורז, מביאים לרתיחה, מכסים, מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים עד שהאורז רך, כ-30 דקות. כן אתה צודק...יש לך איזה ג ' מבליה שחורה של בארט!
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

קייג ' ון עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזווילי וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. חגיגת פאקו ולולה אלברינו עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פאקו & לולה חגיגה אלברינו
פאקו & לולה חגיגה אלברינו
מהדורה מוגבלת גאווה קשת בקבוק! ביטוי ארומטי אינטנסיבי למדי עם עשבי תיבול ורמזים בלסמיים יחד עם פירות לבנים, פירות הדר ופירות אבן. טרי עם מבנה טוב ואותן דמויות פרי שנמצאו על האף. גימור בלסמי מעט.