קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות16
מגזין

גבינת עיזים, בייקון וריזוטו אפונה

גבינת עיזים, בייקון וריזוטו אפונה
גבינת עזים, ריזוטו בייקון ואפונה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה משמש 2. צופה הדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 1019 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 32 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מ ריבה & קרם קרוש יש 8 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לכם חופן פרמזן, כפית עלי טימין, חמאה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש באפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קל כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 67%. הציון הזה מוצק. נסו לוח גבינה בריטי-פטריות, בייקון, אפונה וריזוטו גבינת שומן מופחת, ריזוטו גבינה ובייקון, ו ריזוטו עם גבינת טאלג'יו ובייקון (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את החמאה במחבת גדולה ומטגנים את הבצל, הבייקון והטימין במשך 5 דקות.שלב 2: מערבבים פנימה את האורז ואז מוסיפים את הוורמוט.שלב 3: הוסף בהדרגה את הציר מצקה בכל פעם וכאשר נותרו רק כמה מצקות ציר, הוסף את האפונה.שלב 4: ברגע שהאורז רך ואפונה מבושלת, מורידים את האש ומוסיפים את גבינת העזים, הפרמזן והמלח והפלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
גבינת עיזיםגבינת עיזים
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
ורמוטורמוט
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
ל-8 ביסקוויטים חמים, מפוצליםל-8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
1/4 כוס מנגו מחית1/4 כוס מנגו מחית