קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

גואקמולי של אל

גואקמולי של אל
סלט אבוקדו של המתכון אל יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך על 15 דקות. מתכון זה מכין 8 מנות עם 315 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 29 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההר הזה. אם יש לכם אבקת צ'ילי אנצ' ו, אבקת שום קלויה, מלח כשר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, וכל 30 דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 39%. הציון הזה די גרוע. נסו גוואקמולי, איך להכין גוואקמולי / גוואקמולי מקסיקני, צמח ירוק מטוגן עם גוואקמולי ושרימפס (טוסטדה דה פלינטטאנו קון קמרונים ו גוואקמולי), ו גוואקמולי גריל מקסיקני צ'יפוטלה - ניתן להכין גוואקמולי טרי שקל להכין עם זה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג, ונוצץ רוז. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פינו נואר האורגני של סטולץ עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סטולץ אורגני פינו נואר
סטולץ אורגני פינו נואר
פינו זה מראה היטב עם צבע עשיר עמוק שלה ניחוח פרחוני עבור ערוץ קולומביה אורגני פינו נואר. הכל כדי שהיין הזה יקבל בברכה שנים של הזדקנות או שישתה במקום.