קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

גליל סלמון פקאן

גליל סלמון פקאן
גליל סלמון פקאן דורש בערך 2 שעות ו -15 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 107 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים. 6 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו סלמון, פטרוזיליה, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ראשוני ופסקטריאני דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מעולה כף ציון של 35%. נסו רולו דה סלמון אהומאדו קון סלסה טרטר י לנטג'אס (גליל סלמון מעושן עם רוטב טרטר ועדשים), גליל עוגת פקאן, ו רול פאי פקאן תפוחים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית מקציפים יחד גבינת שמנת, בצל ירוק, מיץ לימון, חזרת וקאיין. מקפלים פנימה סלמון עד לקבלת תערובת אחידה. מכסים, ומצננים במקרר לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
בצל ירוקבצל ירוק
חזרתחזרת
מיץ לימוןמיץ לימון
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מעצבים את תערובת גבינת השמנת והסלמון ליומן באורך של כ -8 סנטימטרים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
סלמוןסלמון
3
רול להיכנס פקאן ופטרוזיליה כדי מעיל. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
פקאניםפקאנים
גלולגלול

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה לזווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. כרם אוברט לורן שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 139 דולר לבקבוק.
אוברט לורן כרם שרדונה
אוברט לורן כרם שרדונה
2011 לורן ן שרדונה תמיד מזכיר אחד תערובת וינטאג היפותטי של חוף סונומה פוגש בורגונדי לבן. לורן זו משנת 2011 ברורה באופן טבעי עם גווני כלורופיל ירוקים בקצה. ארומטים הם לורן קלאסי עם ניואנסים של לימון מינרלים, אגס מיובש ואפילו כמה גוונים דמויי תה ירוק. הארומטים המובהקים של פירות ומינרלים נותנים תחושה אורגנית של מקום. זר הוא רב פנים עם רמזים של מאפים תפוחים ואבנים רטובות. תחושת הפה מציגה תו עליון של גליצרין, ואחריו מבנה חומצי שנמצא רק אצל לורן.ליין בהירות מעורפלת קלה המציגה את מחויבותו של אוברט לייצור יין התערבותי מינימלי.