קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

גלישת באנה-מי: עטיפת חזיר בגריל וייטנאמית עם גזר כבוש ונענע

גלישת באנה-מי: עטיפת חזיר בגריל וייטנאמית עם גזר כבוש ונענע
גלישת באנה-מי: עטיפת חזיר בגריל וייטנאמית עם גזר כבוש ונענע עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מכין 4 מנות עם 538 קלוריות, 33 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 37% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הרביעי ביולי יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו אבקת חמישה תבלינים, לימונים, תרמילי הל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ברוטב הסויה תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פנה קוטה עם רוטב תות-וין סנטו כמו קינוח. מתכון זה אופייני למטבח הווייטנאמי. הציון הזה מוצק. נסו דייקון כבוש וייטנאמי וגזר לבאן מ 'מות (דו צ' ואה), נקי לאכול חזיר באן-מי לעטוף, ו נענע בטטות בגריל עם טחינה כרובית אורז לעטוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
לגזר הכבוש: בקערה גדולה מקציפים יחד את הסוכר, החומץ והמלח עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
שום, 2 קצוצים ואחד כתוששום, 2 קצוצים ואחד כתוש
סלט גויה ותיבול ירקותסלט גויה ותיבול ירקות
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
1/3 כוס עוגיות שורט מרוסקות1/3 כוס עוגיות שורט מרוסקות
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1 כוס פטל, טרי או מופשר קפוא1 כוס פטל, טרי או מופשר קפוא
1
שלב את רוטב הסויה, רוטב הדגים, הסוכר, אבקת חמשת התבלינים, גאראם מסאלה, פלפל שחור, שום ושאלוט בשקית ניילון הניתנת לסגירה מחדש. אוטמים ומנערים עד להמסה טובה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
גארם מסאלהגארם מסאלה
רוטב דגיםרוטב דגים
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
(להשאיר אם קטן)(להשאיר אם קטן)
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
מוסיפים את חזיר לשקית, לעסות את המרינדה לתוך חזיר ומרינדה במשך שעה 1. כשאתה מוכן לבשל את החזיר, קח מחבת גדולה מברזל יצוק.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
חתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרחחתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרח
3
מניחים את התבנית על אש גבוהה עד שהיא מעשנת. בעזרת זוג מלקחיים שולפים כל צלע חזיר מהמרינדה, מנערים את העודפים ומניחים אותו בתבנית. אל תצטופפו במחבת-שום בשר לא צריך לגעת! אתה רוצה את הבשר לצרוב, לא קיטור. לאחר כ 2 דקות, להעיף כל קוצצים, זה צריך להיות בצבע חום קרמל. מבשלים עוד דקה בצד השני ומוציאים מהתבנית. אם אתה מבשל בקבוצות, לבשל את הצלעות הנותרות. פורסים את הצלעות לרצועות דקות. לכריכים: חממו את הטורטיות מעל להבה פתוחה כך שיהיו רכות וגמישות. אני גם אוהב לחרוך אותם קצת! אם אין לכם תנור גז, חממו אותם במחבת על אש בינונית, או קפיצו אותם במיקרוגל למשך 10 עד 15 שניות. מרחים מעט מאיו באמצע הטורטייה. לאחר מכן, ערמו שכבה קטנה של גזר כבוש, כמה פרוסות מלפפון, כמה ענפי כוסברה, כמה עלי נענע, רצועות צלעות חזיר, כמה פרוסות צ 'ילי א' וסחטו מיץ ליים טרי מעל. לעטוף, ומאובטח עם קיסם. עטפו בנייר אפייה אם אתם לוקחים אותם לחוף הים, או פשוט אכלו מיד אם אתם לא!;
מרכיבים שתצטרך
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
צלעות חזירצלעות חזיר
1 כף תמצית וניל שקופה או מים1 כף תמצית וניל שקופה או מים
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1/3 כוס מיץ קי ליים טרי1/3 כוס מיץ קי ליים טרי
שום, 2 קצוצים ואחד כתוששום, 2 קצוצים ואחד כתוש
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1½ כפיות כמון טחון1½ כפיות כמון טחון
ציוד שתשתמש בו
כגון הית' או סקור, קצוצים דקכגון הית' או סקור, קצוצים דק
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
חתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרחחתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרח
4
מוסיפים את זרעי הל הירוק, ציפורן, זרעי הל שחור ומקלות קינמון למטחנת תבלינים/קפה וטוחנים עד שהם עדינים. יש לאחסן בכלי אטום הרחק מאור שמש ישיר.
מרכיבים שתצטרך
סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)
זרעי הלזרעי הל
שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה

מרכיבים

11 קילו קישואים,אבקת חמישה תבליניםאבקת חמישה תבלינים4largesתרמילי הל שחורים, פגזים, קליפות מושלכות (כ -1 כף זרעים), אופציונליתרמילי הל שחורים, פגזים, קליפות מושלכות (כ -1 כף זרעים), אופציונלי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה283(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)כוסות גזר מגוררכוסות גזר מגורר3largesמקלות קינמון (אם יש לך את הסוג שאתה מקבל בחנויות הודיות, זה בערך 3 כפות של חתיכות קליפת קינמון)מקלות קינמון (אם יש לך את הסוג שאתה מקבל בחנויות הודיות, זה בערך 3 כפות של חתיכות קליפת קינמון)1מלפפון אנגלי, פרוס דק על ההטיהמלפפון אנגלי, פרוס דק על ההטיה2(חוֹרֶף)רוטב דגיםרוטב דגים4smallsטורטיות קמח (אלטרנטיבה ללא גלוטן: טורטיות אורז חום, או השתמשו בתירס קטן והכינו אותן כטאקו!)טורטיות קמח (אלטרנטיבה ללא גלוטן: טורטיות אורז חום, או השתמשו בתירס קטן והכינו אותן כטאקו!)1חבורהכוסברה טרייהכוסברה טרייה1חבורהמנטה טרייהמנטה טרייה2ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרמילי הל ירוקים, מופגזים, קליפות מושלכות (כ 2 כפות של זרעים)תרמילי הל ירוקים, מופגזים, קליפות מושלכות (כ 2 כפות של זרעים)4צ'ילי פרזנו, או פלפלי ג' לפנו, פרוסים דקצ'ילי פרזנו, או פלפלי ג' לפנו, פרוסים דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2ליים, כל חתך לתוך 4 טריזיםליים, כל חתך לתוך 4 טריזים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמיונז, לפי הצורךמיונז, לפי הצורך454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)(1/2-אינץ עבה) ללא עצמות מרכז-לחתוך חזיר ירך צלעות(1/2-אינץ עבה) ללא עצמות מרכז-לחתוך חזיר ירך צלעות3(חוֹרֶף)שאלוט קטן, טחון (אודותשאלוט קטן, טחון (אודות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה (אני משתמש בתמרי דל נתרן ללא גלוטן)רוטב סויה (אני משתמש בתמרי דל נתרן ללא גלוטן)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבן מזוקקחומץ לבן מזוקק

יין מומלץ: Gewurztraminer, Chenin Blanc, ריזלינג

אסיה עובדת ממש טוב עם גוורצטרמינר, שנין בלאן וריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שתוכלו לנסות הוא כרמי החצר הצדדיים גוורצטרמינר. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 8 דולר.
חצר צדדית כרמים גוורצטרמינר
חצר צדדית כרמים גוורצטרמינר
חצר צדדית גוורצטרמינר עשויה מענבים נבחרים המיוצרים בכרמים באזור פפאלץ. מיוצר עם 100% גוורצטרמינר ותוסס במיכלי נירוסטה קטנים, זהו יין לבן ארומטי להפליא המושלם להנאה מזדמנת עם ארוחות, במיוחד מטבח חריף, או מעצמו.