קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

דג הוא אתגר המנה 4: קארי האדוק

דג הוא אתגר המנה 4: קארי האדוק
דגים הוא אתגר המנה 4: קארי הדוק יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. איש מערות זה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני משמש 4 . מנה אחת מכילה 329 קלוריות, 38 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -7 היו אומרים שהוא הגיע למקום. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. גשו לסופר וקנו פח של חלב קוקוס, צ'ילי, חתיכת גודל האגודל של זנגביל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. הציון הזה די טוב. נסו לה קדגרי: מנת אורז עם דגים פתיתים, ביצים קשות וקארי, כריך דגים, ו עוגות דגים מעושנות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים פנימה את משחת הקארי וחלב הקוקוס ומביאים לרתיחה.שלב 3;
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
משחת קארימשחת קארי
2
מוסיפים את הדג ואז מכסים ומבשלים 5 דקות.שלב 4: מתבלים ומפזרים מעל כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות עבור האדוק. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שמורת אלזס ווילם פינו גרי. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
אלזס ווילם פינו גריס ריזרב
אלזס ווילם פינו גריס ריזרב
צבע זהוב עז עם רמזים לאוכרה, ליין יש אף של פרי בשל, חבוש. בפה ההתקפה היא גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן באופן מושלם סוכר וחומציות.התאימו יין זה לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשרים לבנים צלויים או צלויים (חזיר, עגל), ארנב, עופות ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כמו ריזוטו.