קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות40
מגזין

דלעת צהובה תאילנדית וקארי פירות ים

דלעת צהובה תאילנדית וקארי פירות ים
קארי דלעת ופירות ים צהוב תאילנדי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 35 גרם חלבון, 22 גרם שומן, ובסך הכל של 447 קלוריות. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, ידידותי לפודמפה ופסקטריאני מגיש 6 . 6 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו סוכר, קארי תאילנדי להדביק, ציר דגים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בחלב הקוקוס המשומר תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם בריא מפתח ליים עוגות כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 85%. מתכונים דומים: דלעת צהובה תאילנדית וקארי פירות ים, קארי צהוב תאילנדי עם מתכון לפירות ים, ו הקארי הצהוב התאילנדי האהוב עליך.

הוראות

1
החלק את החלק העליון הקרמי הסמיך מפחית חלב הקוקוס והכניס אותו לסיר גדול או קדירה עם משחת הקארי, על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
משחת קארימשחת קארי
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
תן לזה לרחוש ובעזרת מזלג, להקציף או כף עץ, מקציפים שמנת ומדביקים יחד עד לאיחוד. עדיין מקציפים בעדינות, מוסיפים את שארית חלב הקוקוס, ציר הדגים, רוטב הדגים, הסוכר, הלימון גראס, עלי הליים (אם משתמשים) והכורכום. מביאים לרתיחה ואז מוסיפים את הדלעת. מבשלים על רתיחה מהירה עד שהדלעת רכה, בערך 15 דקות, אם כי סוגים שונים של דלעות יכולים להשתנות מאוד בזמן שלוקח להם לבשל; כמה דלעת יכולה לקחת קצת כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
עלי לייםעלי ליים
רוטב דגיםרוטב דגים
מלאי דגיםמלאי דגים
אליקסיר גאליקסיר ג
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
כורכוםכורכום
סכין קילוףסכין קילוף
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
(U-12) שרימפס(U-12) שרימפס
ציוד שתשתמש בו
אונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערךאונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערך
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
כפי שציינתי, אתה יכול לבשל את הקארי עד החלק הזה מראש, אולי להשאיר את הדלעת עם מעט ביס אליו (היא תתרכך ותבשל כשהמחבת תתקרר). כך או כך, כשאתה בערך 5 דקות מהרצון לאכול, התכונן לבשל את פירות הים.
מרכיבים שתצטרך
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
קישואים, לא קלופים וקצוציםקישואים, לא קלופים וקצוצים
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס מנגו מחית1/4 כוס מנגו מחית
4
לכן, למחבת המבעבעת החזקה, הוסיפו את הסלמון והשרימפס (אם אתם משתמשים בשרימפס קפוא הם יצטרכו להיכנס לפני הסלמון). כאשר הסלמון והשרימפס התבשלו, מה שלא אמור לקחת יותר מ -3 עד 4 דקות, מערבבים פנימה כל ירק ירוק בו אתם משתמשים - פרוס, קצוץ או מגורר כחליפות - ומהדקים בעזרת כף עץ. כאשר הבוק צ ' וי נבול, או שבושל ירק ירוק אחר, סחטו פנימה מיץ מחצי ליים, ערבבו וטעמו והוסיפו את המיץ של המחצית הנותרת אם אתם מרגישים שהוא זקוק לו. מורידים את התבנית מהאש ויוצקים את הקארי לקערה גדולה, ומפזרים מעל את הכוסברה; העניין הוא שהכוסברה נכנסת ממש לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בוק צ ' וי.בוק צ ' וי.
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ
ציוד שתשתמש בו
זנבות לובסטר אוסטרליזנבות לובסטר אוסטרלי
1/4 כוס מנגו מחית1/4 כוס מנגו מחית
5
מגישים עם כוסברה קצוצה יותר לאנשים להוסיף קערות משלהם בזמן שהם אוכלים, וקצת אורז תאילנדי או בסמטי רגיל.
מרכיבים שתצטרך
אורז בסמטיאורז בסמטי
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
ציוד שתשתמש בו
זנבות לובסטר אוסטרליזנבות לובסטר אוסטרלי

מרכיבים

6ריבס, קצוץ טרי או קפואבוק צ'וי או כל ירקות ירוקים אחריםבוק צ'וי או כל ירקות ירוקים אחרים1קילוגרםדלעת או דלעת אגוזי חמאה, קלופה וחתוכה לנתחים גדולים בגודל ביסדלעת או דלעת אגוזי חמאה, קלופה וחתוכה לנתחים גדולים בגודל ביס397(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חלב קוקוס (בערך 1 2/3 כוסות)חלב קוקוס (בערך 1 2/3 כוסות)6ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה, לקישוטכוסברה, לקישוט3(חוֹרֶף)רוטב דגים (מומלץ: נאם פלא)רוטב דגים (מומלץ: נאם פלא)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר דגים (אני משתמש במים רותחים ובוילון דגים מרוכז; קוביות יעשו)ציר דגים (אני משתמש במים רותחים ובוילון דגים מרוכז; קוביות יעשו)1עד 1 ליים, מיץ או יותר לפי הטעםעד 1 ליים, מיץ או יותר לפי הטעם3גבעולי עשב לימון, כל אחד לחתוך לתוך 1/3 של וחבול עם שטוח של סכיןגבעולי עשב לימון, כל אחד לחתוך לתוך 1/3 של וחבול עם שטוח של סכין3עלי ליים, גבעולים וחותכים לרצועות, לא חובהעלי ליים, גבעולים וחותכים לרצועות, לא חובה454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)2 אונקיות קלופים שרימפס גלם2 אונקיות קלופים שרימפס גלם454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)פילה סלמון 2 אונקיות, רצוי אורגני, עור וחתוך לגושים גדולים בגודל ביספילה סלמון 2 אונקיות, רצוי אורגני, עור וחתוך לגושים גדולים בגודל ביס2(חוֹרֶף)(U-12) שרימפס(U-12) שרימפס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)משחת קארי תאילנדית צהובה (או אדומה) משחת קארי תאילנדית צהובה (או אדומה)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כורכוםכורכום

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

ההודי עובד ממש טוב עם גרונר וולטלינר, ריזלינג ורוזתי נוצצת. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים.
מהדורה נפלאה של יין זה, נזכר וינטאג 2014 מצטיינים. יפה צמחים עם מסקנות של אבן. מלוח, כמו צלייה של 5 לחמים שונים בתנור יחיד. פריך, כמו כובע הקצה של צלי. היין מציע תווים של פלפלים, הל ופלפל אנגלי. כוח עדין.
מהדורה נפלאה של יין זה, נזכר וינטאג 2014 מצטיינים. יפה צמחים עם מסקנות של אבן. מלוח, כמו צלייה של 5 לחמים שונים בתנור יחיד. פריך, כמו כובע הקצה של צלי. היין מציע תווים של פלפלים, הל ופלפל אנגלי. כוח עדין.
A wonderful edition of this wine, recalling the outstanding 2014 vintage. Beautifully herbal with inferences of stone. Savory, like roasting 5 different breads in a single oven. Crusty, like the end-cap of a roast. The wine offers notes of peppers, cardamom and allspice. A gentle force.