קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות16
ציון בריאות12
מגזין

הגרנולה של ג'ניפר

הגרנולה של ג'ניפר
צריך ארוחת בוקר ללא חלב וצמחונית? הגרנולה של ג'ניפר יכולה להיות מתכון מרהיב לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 7 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל של 285 קלוריות. מתאים ל-16 ומחירו 48 סנט למנה מנות. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -109 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה הביא לך את כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. אם יש לכם גרעיני חמניות, מים, תמצית ונילן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 69%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: ג'ניפר ערמומי מו-פחות עוגת שוקולד, סלט פסטה סרטנים של ג'ניפר, ו עוגיות הסוכר הקפואות של ג'ניפר.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 300 מעלות צלזיוס (150 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה מערבבים יחד את שיבולת השועל, נבט החיטה, ארוחת זרעי הפשתן, הסוכר החום, גרעיני החמניות, אגוזי הפקאן, השקדים, הקינמון והמלח. בקערה נפרדת, מקציפים יחד את השמן, הדבש, הווניל והמים.
מרכיבים שתצטרך
גרעיני חמניותגרעיני חמניות
זרעי פשתן טחוניםזרעי פשתן טחונים
סוכר חוםסוכר חום
נבט חיטהנבט חיטה
קינמוןקינמון
שקדיםשקדים
ונילוניל
פקאניםפקאנים
דבשדבש
מיםמים
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
יוצקים את החומרים הרטובים על היבש, ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה.
4
מורחים בתבנית אפייה משומנת בגודל 9 על 13 או 11 על 7 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים במשך שעה 1 בתנור שחומם מראש, תוך ערבוב כל 20 דקות, או עד קלוי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מניחים להתקרר לחלוטין לפני האחסון בכלי אטום.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסיםשקדים פרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוחת זרעי פשתןארוחת זרעי פשתן11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי חמניות גלםזרעי חמניות גלם9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבט חיטהנבט חיטה