קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

הופין ג'ון

הופין ג'ון
הופין ' ג'ון נטול גלוטן, וללא חלב ומספק כ 4 מנות. מנה עיקרית זו כוללת 655 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 28 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 31% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם קילבסה, קאיין, אורז וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ערב השנה החדשה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 65%. הציון הזה מוצק. נסו הופין ג'ון, הופין ג'ון, ו הופין ג'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול או בתנור הולנדי מחממים את השמן על אש נמוכה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את הבצל ואת נורות הבצל ומבשלים, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהבצל שקוף, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
בצלבצל
3
מוסיפים את הירוקים קולארד, מלח, פלפל שחור, קאיין ומבשלים, תוך ערבוב, עד הירוקים לנבול, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
כרוב ירוקכרוב ירוק
פלפל שחורפלפל שחור
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
ירוקירוק
מלחמלח
4
הגדל את החום לגובה בינוני.
5
מוסיפים את הנקניקיה, האפונה השחורה והאורז ומבשלים תוך ערבוב למשך 30 שניות. מערבבים את המרק ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים, מכוסה, עד שהאורז רך וכל הנוזלים נספגים, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
מרקמרק
אפונהאפונה
אורזאורז
6
מסירים מהאש ומערבבים פנימה את צמרות הבצל.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
7
המלצת יין: הטעמים החזקים של הופין ג' ון קוראים ליין אסרטיבי לא פחות. לכו על זינפנדל אדום חצוף ומלא גוף מקליפורניה. עושר האוכמניות החריף שלו עומד בקלות במשימה.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
אוכמניותאוכמניות
8
הערות: ירקות קולארד מושחים לרכות נמסה בסגנון הדרומי (מבושל לאט עם הרבה חזיר) הם באמת טעימים, אבל הירוקים לא ממש צריכים לבשל שעות. בעוד עשרים דקות הם יהיו רכים.
מרכיבים שתצטרך
כרוב ירוקכרוב ירוק
ירוקירוק
חזירחזיר

מרכיבים

283(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חבילת אפונה שחורה קפואהחבילת אפונה שחורה קפואה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קאייןקאיין7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי מרק עוף דל נתרן או מלאי תוצרת ביתשימורי מרק עוף דל נתרן או מלאי תוצרת בית227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)כרוב ירוק, גבעולים קשים הוסרו, עלים נשטפו היטב וגרוסכרוב ירוק, גבעולים קשים הוסרו, עלים נשטפו היטב וגרוס3(חוֹרֶף)בטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרחבטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרח01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)קילבסה או נקניק מעושן אחר, חצוי לאורכו ולאחר מכן לחתוך לרוחב לפרוסות 1 אינץקילבסה או נקניק מעושן אחר, חצוי לאורכו ולאחר מכן לחתוך לרוחב לפרוסות 1 אינץ1בצל, קצוץבצל, קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז עם גרגרים ארוכיםאורז עם גרגרים ארוכים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4בצל ירוק, נורות לבנות פרוסות צמרות ירוקות לחתוך לחתיכות 1/2 אינץבצל ירוק, נורות לבנות פרוסות צמרות ירוקות לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. שלוס וולראדס ריזלינג ספטלס עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שלוס וולראדס ריזלינג ספטלזה
שלוס וולראדס ריזלינג ספטלזה
קלאסי טבעי מתוק ספטלס עם נחמד חומציות ואלגנטי, טבעי שיורי סוכר. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של החובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות לריזלינג המסורתי של וולראדס.יין זה משתלב בצורה מושלמת עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. גם שילובים טעם מעניין ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.