קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות30
דיאטותללא גלוטן
מגזין

היקורי עשן צלוי סטייק האגף

היקורי עשן צלוי סטייק האגף
אתה אף פעם לא יכול להיות יותר מדי מתכוני מנה עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סטייק צלוי אגף עשן היקורי. מנה אחת מכילה 507 קלוריות, 73 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 32% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. אם יש לכם מלח כשר, סטייק אגף, מלח עשן היקורי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. יום ולנטין יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הביא לך את כולםמתכונים. הציון הזה מוצק. נסו כריכי סטייק צלויים, כריכי סטייק אגף מנגל (או צלוי) , ו סטייק צלויים עם סלסה ורדה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם אפשרויות נהדרות לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. כרם גולדשמידט עמק אלכסנדר צ ' לסי מרלו עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
כרם גולדשמידט עמק אלכסנדר צ ' לסי מרלו
כרם גולדשמידט עמק אלכסנדר צ ' לסי מרלו
ניחוחות פטל אדום יפהפה, דובדבן שחור ותבלינים. מלא ועגול עם טעמי שזיפים, דומדמניות אדומות, אוכמניות ועלי דפנה. הטאנינים הרכים מעניקים ליין זה חלקות קטיפתית והגימור השוקולדי פשוט נמשך ונמשך.