קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות48
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

המבורגרים טאבולה

המבורגרים טאבולה
"טאבולה בורגרס" זה צמחוני ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 316 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך לחמניות המבורגר, חומץ אורז, יוגורט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. מתכון זה אופייני למטבח המזרח התיכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה די טוב. מתכונים דומים: Tabbouleh, Tabbouleh, ו Tabbouleh.

הוראות

1
שלב הראשון 5 מרכיבים בקערה קטנה; כיסוי וצינה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים היטב את הבורגול, המים הרותחים ומיץ הלימון בקערה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
בורגולבורגול
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
תן לעמוד 30 דקות או עד הנוזל נספג.
4
מחממים 2 כפיות שמן במחבת גדולה שאינה מקל על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים בצל ירוק ואת 6 המרכיבים הבאים (בצל ירוק דרך שום); לטגן 1 דקה או עד בצל ירוק רך.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
שוםשום
6
הסר מהחום; מערבבים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
7
מניחים גרגרי חומוס במעבד מזון; לעבד עד הקרקע.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
8
מוסיפים חומוס ותערובת בצל ירוק לתערובת bulgur; לזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
חומוסחומוס
בורגולבורגול
9
מוסיפים קמח וחלבון ביצה; מערבבים היטב. מחלקים תערובת ל 6 חלקים שווים, בעיצוב לקציצות 3 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
10
חום 2 כפיות שמן במחבת מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
מניחים מעל חום בינוני עד חם.
12
הוסף קציצות; לבשל 3 דקות בכל צד או עד השחמה.
13
מניחים קציצות על החצאים התחתונים של לחמניות; שמלה עם גבעולי פטרוזיליה, אם תרצה בכך. למעלה כל אחד עם רוטב מלפפון 1/4 כוס וחצי העליון של לחמניה.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
פטרוזיליהפטרוזיליה
רוטברוטב
גלולגלול

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבולגור לא מבושלבולגור לא מבושל425(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חומוס (שעועית חומוס), סחוטחומוס (שעועית חומוס), סחוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ זרע קלוף מלפפוןקצוץ זרע קלוף מלפפון2largesחלבוני ביצה, מוכים קלותחלבוני ביצה, מוכים קלות2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמיר טרי קצוץשמיר טרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץ דקבצל ירוק קצוץ דק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון255(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)לחמניות המבורגרלחמניות המבורגר2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט דל שומן רגיליוגורט דל שומן רגיל41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק2(חוֹרֶף)פיסטוקים קצוציםפיסטוקים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ אורזחומץ אורז01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים