קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות18
ציון בריאות5
מגזין

התפשטות סרטן קארי

התפשטות סרטן קארי
התפשטות סרטן קארי עשויה להיות רק התבלין שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 18 מנות עם 131 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן כל אחד. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם מלח, פלפל, גבינת שמנת 3 פחות שומן, וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 33%. הציון הזה לא כל כך אדיר. מתכונים דומים: התפשטות סרטן קארי, קארי צ'אטני להפיץ, ו ממרח עוף בקארי.

הוראות

1
שלב את 11 המרכיבים הראשונים בקערה גדולה, תוך ערבוב עד לאיחוד טוב. מקפלים בעדינות בשר סרטנים.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
2
הכן ברוילר.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
3
מניחים פרוסות לחם בשכבה אחת על תבנית עם נייר אפייה.
מרכיבים שתצטרך
אחוז שומןאחוז שומן
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4
מברישים צד 1 של פרוסות הלחם באופן שווה בשמן הזית. לצלות 1 דקה או עד להשחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
אחוז שומןאחוז שומן
5
מגישים עם ממרח.
מרכיבים שתצטרך
2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות510(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)36 (1/4-inch-עבה) פרוסות באלכסון לחתוך לחם צרפתי באגט (אודות36 (1/4-inch-עבה) פרוסות באלכסון לחתוך לחם צרפתי באגט (אודות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי טחוןסלרי טחון11 קילו קישואים,בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חרדל יבשחרדל יבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק טחוןפלפל ירוק טחון11 קילו קישואים,שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז אורמיונז אור454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)גוש crabmeat, חתיכות פגז הוסרוגוש crabmeat, חתיכות פגז הוסרו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכה בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא אוברט לורן כרם שרדונה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 139 דולר.
אוברט לורן כרם שרדונה
אוברט לורן כרם שרדונה
2011 לורן ן שרדונה תמיד מזכיר אחד תערובת וינטאג היפותטי של חוף סונומה פוגש בורגונדי לבן. לורן זו משנת 2011 ברורה באופן טבעי עם גווני כלורופיל ירוקים בקצה. ארומטים הם לורן קלאסי עם ניואנסים של לימון מינרלים, אגס מיובש ואפילו כמה גוונים דמויי תה ירוק. הארומטים המובהקים של פירות ומינרלים נותנים תחושה אורגנית של מקום. זר הוא רב פנים עם רמזים של מאפים תפוחים ואבנים רטובות. תחושת הפה מציגה תו עליון של גליצרין, ואחריו מבנה חומצי שנמצא רק אצל לורן.ליין בהירות מעורפלת קלה המציגה את מחויבותו של אוברט לייצור יין התערבותי מינימלי.