קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות31
מגזין

חביתה תרד וגבינה עם סלט פירות חווה בוויניגרט שמפניה

חביתה תרד וגבינה עם סלט פירות חווה בוויניגרט שמפניה
חביתת תרד וגבינה עם סלט פירות חווה בוויניגרט שמפניה עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 41% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 23 גרם חלבון, 62 גרם שומן, ובסך הכל של 929 קלוריות. זה יהיה להיט שלך ערב השנה החדשה אירוע. 1 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו מלח כשר, חומץ שמפניה, שמן זרעי ענבים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,דבש זנגוויל כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: סלט תרד תות עם ויניגרט אבוקדו ושמפניה, סלט גבינת עיזים פריך עם ויניגרט שמפניה, ו סלט שוק עם גבינת עיזים ושמפניה-ויניגרט שאלוט.

הוראות

1
עבור חביתה: בקערה גדולה, לטאטא את הביצים עד מוקצף היטב.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים את העירית, הטימין, המלח והפלפל, תוך הקצפה יחד. לאחר מכן, במחבת חביתה ללא מקל על אש בינונית-גבוהה, מוסיפים את השמן ומאפשרים למחבת להתחמם עד שהיא חמה. מכבים את האש, מוסיפים את התרד וזורקים: שלב זה צריך להיעשות במהירות, בזהירות לא לבשל יתר על המידה או לנבול את התרד. לאחר מכן, הניחו את אותה התבנית על אש גבוהה, הניחו לתבנית להתחמם, הפחיתו את האש לבינונית והוסיפו את הביצים המוקצפות. לאחר הוספת הביצים, המשיכו לבשל על אש בינונית, וקיפלו את החלק החיצוני לכיוון אמצע התבנית. קיפול ומיזוג זה יבטיחו שהביצים יתבשלו בצורה אחידה ולא ישחימו. לאחר שהביצים מבושלות כמעט לחלוטין, לאחר 2 עד 3 דקות, הוסיפו את התרד והגבינה למרכז הביצים. ואז מקפלים צד אחד מעל התרד בעזרת מרית וחוזרים עם הצד השני. לבסוף, הפוך את החביתה המלאה וצלחת.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תרדתרד
גבינהגבינה
עיריתעירית
טימיןטימין
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מריתמרית
מחבתמחבת
3
עבור ויניגרט: בקערה גדולה, לטאטא יחד את הדבק צ ' ילה, חומץ, מלח, ודבש עד מעורבב היטב, 1 דקה. לאחר מכן, לאט לשפוך את שמן זרעי ענבים, לטאטא כל הזמן כדי לתחליב. הקפד לא להוסיף את השמן מהר מדי מכיוון שזה יגרום לשבירת החבישה. טעם לתיבול.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
ויניגרטויניגרט
תיבולתיבול
חומץחומץ
דבשדבש
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
להרכבה: זורקים את הפירות עם הוויניגרט. השתמש בכף מחוררת כדי לחלק את הפירות לצלחת עם חביתה ולקשט עם הנענע הפרוסה.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
פירותפירות
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 שיני שום גדולות, קלופות וקצוצות2 שיני שום גדולות, קלופות וקצוצות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(אונקיה אחת לפי משקל, בערך 4 עד 6 ענפים)(אונקיה אחת לפי משקל, בערך 4 עד 6 ענפים)11 קילו קישואים,אסיה צ'ילה הדבק (סמבל אולק)אסיה צ'ילה הדבק (סמבל אולק)3ביציםביצים11 קילו קישואים,עירית טרייה טחוןעירית טרייה טחון2עלי נענע טריים, לחתוך ביריון, לקישוטעלי נענע טריים, לחתוך ביריון, לקישוט11 קילו קישואים,טימין טרי טחוןטימין טרי טחון11 קילו קישואים,שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים3(חוֹרֶף)שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקענבים ירוקים ללא זרעים, חצויענבים ירוקים ללא זרעים, חצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת גאודה מגוררת או havartiגבינת גאודה מגוררת או havarti1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח ופלפל לבןמלח ופלפל לבן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתותים, מגושם ובתורתותים, מגושם ובתור3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבטיח נטול זרעים טריאבטיח נטול זרעים טרי