קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

טאקו טונה טרי

טאקו טונה טרי
טאקו טונה טרי עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתאים ל-4 ומחירו 6 מנות.54 דולר למנה. מנה אחת מכילה 497 קלוריות, 37 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ופסקאטרי דיאטה. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. אם יש לכם אבוקדו, טריזי ליים, ג'לאפה פלטו כבוש, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בכמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 87%. ציון זה יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: טאקו טונה טרי, טאקו טונה טרי, ו טאקו טונה טרי.

הוראות

1
שלב את 5 המרכיבים הראשונים בקערה קטנה; מפזרים את תערובת התבלינים באופן שווה על שני צידי הטונה.
מרכיבים שתצטרך
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
2
מחממים מחבת גריל על אש גבוהה. מחבת מעיל עם תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
כרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחדכרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחד
1/4 כוס מנגו מחית1/4 כוס מנגו מחית
3
מוסיפים טונה; מבשלים 2 דקות מכל צד או עד בינוני-נדיר או עד למידת האלילות הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
4
חותכים טונה לפרוסות בעובי 1/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
5
טורטיות חמות לפי הוראות החבילה. מחלקים טונה באופן שווה בין הטורטיות; מעל כל אחת 2 כפות אבוקדו, 1 כף בצל, 1 1/2 כפיות כוסברה ו -3 פרוסות ג ' לפאו. למעלה כל אחד עם 1 כפית שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
6
מגישים טאקו עם טריזי ליים.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבוקדו קלוף פרוס (בערך 1 בינוני)אבוקדו קלוף פרוס (בערך 1 בינוני)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אבקת צ'ילה צ' יפוטלה או אבקת צ'ילהאבקת צ'ילה צ' יפוטלה או אבקת צ'ילה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף86-inchs(6 אינץ') טורטיות תירס(6 אינץ') טורטיות תירס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון24פרוסות24 פרוסות ג'לאפה צ' ילו כבושות24 פרוסות ג'לאפה צ' ילו כבושות4פלחי לייםפלחי ליים81 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל חתוך אנכיתבצל חתוך אנכית01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.(U-12) שרימפס(U-12) שרימפס454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)פילה טונה צהובה (בעובי של כ -3 / 4 אינץ')פילה טונה צהובה (בעובי של כ -3 / 4 אינץ')

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ורוז. יין הם הבחירות המובילות שלי לטונה. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז. יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מרלו החתימה דריוש. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -69 דולר.
חתימת דריוש מרלו
חתימת דריוש מרלו
עונת הגידול המתונה של 2008 הניבה כמויות קטנות של מרלו בוגר ומרוכז מאוד. היין המתקבל מציע פרופיל של פירות כהים צפופים, אקספרסיביים-פטל שחור, דובדבן ותאנה מיובשת הנתמכת על ידי ליבה הדוקה של קקאו כהה, ליקריץ וקולה. טאנינים מתוקים ועסיסיים מוסיפים מורכבות מרקמית, ואילו גימור יפה וארוך חושף תווים של רוזמרין, קינמון וגרהם קרקר. תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק