קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

טאקו סנאפר עם קרם צ'יפוטלה

טאקו סנאפר עם קרם צ'יפוטלה
צריך מנה עיקרית פסקטרית? טאקו סנאפר עם קרם צ'יפוטלה יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 29 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל של 416 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו חמאה, פילה סנאפר, קליפת לימון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב קליפת סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קאפקייקס ליים מפתח כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 59%. מתכונים דומים: טאקו סנאפר עם קרם צ'יפוטלה, צ'יפוטלה שפשף סטייק טאקו שומה עם קרם צ' יפוטלה וגוואקמולי, ו טאקו דגים עם קרם צ'יפוטלה.

הוראות

1
שלב שמנת חמוצה, 1/8 כפית מלח וצ ' ילה; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מלחמלח
2
שלב 1/2 כוס בצל ו 1/2 כוס עגבנייה; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
3
ממיסים חמאה במחבת טפלון גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים 1 כוס בצל, 1 כוס עגבנייה, כמון, 1/2 כפית מלח, קינמון ושום טחון; מבשלים 5 דקות תוך ערבוב תדיר. מערבבים כוסברה. מסדרים דגים מעל תערובת בצל במחבת; מכסים ומבשלים 3 דקות. הפעל דגים; מכסים ומבשלים 2 דקות. לשבור דגים לגושים. מערבבים פנימה קליפה ומיץ; מבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שום טחוןשום טחון
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
קינמוןקינמון
עגבנייהעגבנייה
כמוןכמון
מיץמיץ
בצלבצל
דגיםדגים
בקרבקר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מסירים מהאש.
6
טורטיות חמות לפי הוראות החבילה. ממלאים כל טורטיה בתערובת דגים של 1/2 כוס ותערובת בצל שמורה של 1/4 כוס; מעל כל מנה 2 כפות קרם צ ' יפוטלה. מקפלים לשניים או מגלגלים.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
קרםקרם
בצלבצל
דגיםדגים
גלולגלול

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה להתאים עם פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא סקייפול פינו גרי. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
סקייפול פינו גרי
סקייפול פינו גרי
קש חיוור בצבע עם תווים של מנגו, פריחת הדרים ובננה באף. על החיך מחרוזת של פירות טרופיים נפרשת לטעמי קלמנטינה, מנגו, אשכולית ובננה. תווים טרופיים אלה ממשיכים לאורך כל הגימור הארוך והמתמשך.