קושירגיל
מוכן ב16 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

טונה מוקרמת בסגנון ביתי נמסה

טונה מוקרמת בסגנון ביתי נמסה
מתכון זה מספק 16 מנות. עם 126 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן כל אחד. אם 29 סנט למנה נופל בתקציב שלך, כריכי טונה בסגנון שמנת יכול להיות מרהיב pescatarian מתכון לנסות. זמן הכנת המתכון כ 16 דקות. אם יש לך גבינת שמנת פילדלפיה, טונה, לחם, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: טונה מוקרמת נמסה, כריכי טונה ביתית מוקרמים, ו כריך סלט טונה בסגנון ביתי.

הוראות

1
שלב הראשון 4 מרכיבים. ממלאים פרוסות לחם עם סלט טונה ורווקים כדי להכין 6 כריכים.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
טונהטונה
2
מורחים את החיצוניות של כריכים עם חמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
3
מבשלים במחבת על חום בינוני 3 דקות. בכל צד או עד חום זהוב משני הצדדים.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות פלורה ספרינגס נאפה עמק מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.