קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 45 דק.
מנות12
ציון בריאות29
מגזין

טורקיה יוונית מסורתית עם ערמונים ומילוי צנוברים

טורקיה יוונית מסורתית עם ערמונים ומילוי צנוברים
טורקיה יוונית מסורתית עם מלית ערמונים וצנוברים יכולה להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 602 קלוריות, 66 גרם חלבון, ו 30 גרם שומן. מתאים ל-12 ומחירו 1 מנות.91 דולר למנה. 38 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה עובד טוב כמנה עיקרית זולה למדי. חג ההודיה יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם בשר חזיר טחון, מרק עוף, בצל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. עם כפית ציון 85%, המנה הזו מדהימה. מתכונים דומים: טורקיה יוונית מסורתית עם ערמונים ומילוי צנוברים, טורקיה עם מלית ערמונים, ו תרנגול הודו צלוי עם מלית ערמונים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות צלזיוס (165 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בצע חתך קטן בצידי כל ערמון, והניח במחבת על אש בינונית. מבשלים, תוך ערבוב לעתים קרובות, עד קלוי.
מרכיבים שתצטרך
ערמוניםערמונים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסירים מהאש, מקלפים וקוצצים.
4
ממיסים 2/3 כוס חמאה בסיר, ומערבבים פנימה את מיץ התפוזים, מיץ הקלמנטינה ומיץ הלימון. משפשפים את ההודו מבפנים ומבחוץ בתערובת, ושומרים מעט לצלייה. מתבלים הודו במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ מנדרינהמיץ מנדרינה
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מיץ לימוןמיץ לימון
חמאהחמאה
טורקיה כולהטורקיה כולה
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
במחבת גדולה על אש בינונית מבשלים את הבקר הטחון, החזיר הטחון והבצל עד שהבשר והחזיר חומים באופן שווה והבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
חזיר טחוןחזיר טחון
בצלבצל
בקרבקר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מסננים שומן.
7
מערבבים פנימה את האורז. מערבבים פנימה את הערמונים, הצנוברים, הצימוקים, 1/3 כוס חמאה, מרק וברנדי. מתבלים עם 1 כפית מלח 1/2 כפית פלפל. ממשיכים לבשל עד שכל הנוזלים נספגים. ממלאים את כל חללי ההודו בתערובת, וקושרים במקום עם חוט מטבח.
מרכיבים שתצטרך
ערמוניםערמונים
צנובריםצנוברים
צימוקיםצימוקים
ברנדיברנדי
חמאהחמאה
פלפלפלפל
טורקיה כולהטורקיה כולה
מרקמרק
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
חוט מטבחחוט מטבח
8
מניחים הודו על מתלה בתבנית צלייה, ומכסים באופן רופף את השד והירכיים בנייר אלומיניום.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבת צלייהמחבת צלייה
9
יוצקים מים בערך 1/4 אינץ ' לתחתית התבנית. שמרו על רמת מים זו לאורך זמן הבישול. צולים הודו בתנור שחומם מראש 3 עד 4 שעות, ומברישים מדי פעם בתערובת החמאה והמיץ שנותרה. הגדל את טמפרטורת התנור ל -400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס) במהלך השעה האחרונה של הצלייה, והסר נייר כסף. מבשלים הודו לטמפרטורה פנימית מינימלית של 180 מעלות פרנהייט (82 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
טורקיה כולהטורקיה כולה
מיץמיץ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
מחבתמחבת

מרכיבים

2(חוֹרֶף)2 קורטים ציפורן טחון2 קורטים ציפורן טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילת אינסטנט תערובת פודינג שוקולד ללא סוכרחבילת אינסטנט תערובת פודינג שוקולד ללא סוכר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקערמוניםערמונים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעם227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חזיר טחוןחזיר טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז נמס לא מבושלאורז נמס לא מבושל1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתיבול ירקות יבשתיבול ירקות יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת בריחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת ברי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים (אופציונלי)צימוקים (אופציונלי)11 קילו קישואים,1/3 כוס עוגיות שורט מרוסקות1/3 כוס עוגיות שורט מרוסקות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ מנדרינהמיץ מנדרינה5קילוגרם4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק