קושימומחה
מוכן ב13 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות26
מגזין

יום הולדת שמח סטייסי פריד צ'יקן

יום הולדת שמח סטייסי פריד צ'יקן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של דרומיים, אז תנו הזדמנות ל יום הולדת שמח סטייסי פריד עוף. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 1729 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 129 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום הולדת. אם יש לך יין, פלפל, אזובית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 13 שעות ו-20 דקות. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: יום הולדת שמח, קוקטייל יום הולדת שמח, ו עוגיות יום הולדת שמח.

הוראות

1
כדי להפוך את המלח: בעציץ גדול, מעל חום בינוני גבוה, שמן חום להזיע את הבצל, פלפלים ושום עד רק התרכך, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
שוםשום
בצלבצל
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים מים, סוכר, מלח, יין, דבש ופלפל ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
דבשדבש
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ייןיין
3
הסר מהחום, תן מגניב 15 דקות ואז להוסיף קרח להתקרר לחלוטין. לטבול חתיכות עוף לתוך מי מלח ומקרר במשך 4 עד 12 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
מלחמלח
קרחקרח
4
הסר עוף ממי מלח, לשטוף יבש לטפוח. בקערה קטנה, לשלב את הקמח ותבלינים. מחלקים תערובת בין 2 קערות רדודות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
תבליניםתבלינים
מלחמלח
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
יוצקים חלב חמאה בקערה נפרדת. לדלות חתיכות עוף בקמח, ואז חלב חמאה, ואז לדלות בקערת קמח השנייה. להגדיר חתיכות על תבנית אפייה מצויד מתלה תיל ולתת מנוחה עוף 15 דקות. בינתיים, מחממים שמן במחבת ל 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
חלב-חמאהחלב-חמאה
עוף שלםעוף שלם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת
קערהקערה
6
מוסיף את העוף בזהירות, בישול בקבוצות, במידת הצורך. אין במחבת צפיפות. מבשלים עוף עד חום זהוב מבושל דרך, כ -20 דקות, הפיכת חתיכות כפי שהם חומים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
הסר לצלחת מרופדת במגבת נייר ומיד מתבלים במלח ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

מרכיבים

4(חוֹרֶף)פלפל שחורפלפל שחור1בצל צהוב בינוני, קצוץשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן בוטנים או קנולהשמן בוטנים או קנולה4(חוֹרֶף)מיורן מיובשמיורן מיובש2(חוֹרֶף)טרגון מיובשטרגון מיובש1בצל צהוב בינוני, קצוץקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה12ציפורן1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה2(חוֹרֶף)חמוצים כשריםחמוצים כשרים2(חוֹרֶף)בצל מגורעןבצל מגורען1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2בצל צהוב בינוני, קצוץג'לטין בטעם תותים של מותג jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג jell-o1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(U-12) שרימפס(U-12) שרימפס4בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ2סירים שלמים, לחתוך ל 8 חתיכות כל אחדסירים שלמים, לחתוך ל 8 חתיכות כל אחד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Fess פרקר סנטה ברברה ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.