קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

כדורי בשר צפון אפריקאים

כדורי בשר צפון אפריקאים
המתכון צפון אפריקה קציצות יכול לספק הכמיהה האפריקאית שלך בערך 1 שעה ו 10 דקות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 683 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 45 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו קינמון טחון, קינמון טחון, קוסקוס מהיר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: עוף צפון אפריקאי, תערובת תיבול צפון אפריקאית, ו תבשיל כבש צפון אפריקאי.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
בסיר גדול מחממים את שמן הזית מעל חום בינוני מטגנים את הבצל והשום עד רך אך לא חום, כ 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את גרידת הלימון ואת הזיתים ומבשלים עוד 1 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
זיתיםזיתים
3
מוסיף את היין הלבן, deglaze המחבת, ולתת לו להפחית במשך 1 עד 2 דקות. מערבבים במלאי, עגבניות שימורים, סוכר, פתיתי פלפל אדומים, וקינמון, ומבשלים לערבב טעמים, כ 7 דקות. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
עגבניות שימוריםעגבניות שימורים
מלח ופלפלמלח ופלפל
יין לבןיין לבן
קינמוןקינמון
מלאימלאי
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
כדי להפוך את כדורי הבשר: בקערה בינונית, מוסיפים את הביצה ואת רסק עגבניות ומערבבים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
כדורי בשרכדורי בשר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיף את הכוסברה, זנגביל, כמון, וקינמון ומערבבים עד מעורבב היטב. מערבבים את הקרקע בשר ושיבולת שועל, מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, ומשלבים בעדינות לאחר כל תוספת. אל תגזים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בשר טחוןבשר טחון
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
קינמוןקינמון
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
כמוןכמון
שיבולת שועלשיבולת שועל
6
מתגלגל עם הידיים שלך, לעשות על 32 כדורי בשר, על 1 אינץ ' בקוטר.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
7
במחבת גדולה לטחון, חום 3 כפות שמן צמחי על אש בינונית, וחום את כדורי הבשר בקבוצות עד זהוב מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
כדורי בשרכדורי בשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
הוסף עוד שמן, לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
9
להעביר את כדורי הבשר למחבת עם הרוטב ולתת להתבשל במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מפזרים פטרוזיליה טרייה ומגישים מעל הקוסקוס עם תאריכים יבשים.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה
קוסקוסקוסקוס
תאריכיםתאריכים
1
להביא את המים, מלאי, ושמן לרתיחה בסיר קטן על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הוסף את התאריכים ואחריו קוסקוס. מכסים את המחבת בחוזקה עם מכסה, להסיר מהחום, ולאפשר לשבת במשך 5 דקות. קצפת עם מזלג ועונה עם מלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קוסקוסקוסקוס
תאריכיםתאריכים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מעבירים לקערת הגשה ומגישים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מגולגלת דק או פירורי לחם משובחיםשיבולת שועל מגולגלת דק או פירורי לחם משובחים397(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)עגבניות מרוסקות או חתוכות לקוביותעגבניות מרוסקות או חתוכות לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או מרקציר עוף או מרק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או מרקציר עוף או מרק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתמרים יבשים קצוצים דקתמרים יבשים קצוצים דק12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם3(חוֹרֶף)עלי כוסברה טריים קצוצים דקעלי כוסברה טריים קצוצים דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון4(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה טריים קצוציםעלי פטרוזיליה טריים קצוצים2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ340(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1צביטהקמצוץ קינמון טחוןקמצוץ קינמון טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1לימון, מקונןלימון, מקונן11 קילו קישואים,סוכר חום בהירסוכר חום בהיר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים מגולענים וקצוציםזיתים מגולענים וקצוצים1smallsבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוסקוס בישול מהירקוסקוס בישול מהיר11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פלפל אדום יבשיםפתיתי פלפל אדום יבשים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה3(חוֹרֶף)שמן צמחי, לבישולשמן צמחי, לבישול2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה בתפריט? נסה זיווג עם Pinotage, Chenin Blanc, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא גרהם בק משחק מילואים Pinotage. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
גרהם בק משחק מילואים Pinotage
גרהם בק משחק מילואים Pinotage
זן "דרום אפריקאי גאה" מציג ניחוחות של דובדבנים בשלים, תותים ושזיפים עם פירות יער אדומים בשלים ותבלינים על החיך. יין מובנה ומאוזן היטב זה מתגמל עם mouthfeel עסיסי אך אלגנטי טאנינים רכים משיי. ליהנות עם תבשילים מבושלים איטיים, פילה, פסטות, גבינות חזקות או ברביקיו מיושן טוב.