קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

כדורי בשר שוודיים

כדורי בשר שוודיים
כדורי בשר שוודי יכול להיות רק סקנדינביתname מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 302 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם שימורי חמוציות, אבקת חרדל, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. מתכונים דומים: כדורי בשר שוודיים (קציצות איקאה), כדורי בשר שוודיים, ו כדורי בשר שוודיים.

הוראות

1
ממיסים את החמאה במחבת בינונית על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הבצל, מתבלים במלח ומבשלים עד חום זהוב, 4 עד 6 דקות; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
מלחמלח
3
שלב 1/2 פירורי לחם כוס ואת החלב בקערה; להפריש עד החלב נספג, 1 עד 2 דקות. מערבבים את השרי ואת אבקת חרדל בקערה גדולה עד מומס, ואז להכות ביצה 1.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חרדלאבקת חרדל
פירורי לחםפירורי לחם
שרי.שרי.
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים את פירורי הלחם הספוגים, את הבצל השחום, את החזיר, טורקיה, דבש, allspice, 2 כפיות מלח, ופלפל לפי הטעם. בעדינות לערבב עם הידיים עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה
פלפלפלפל
טורקיה כולהטורקיה כולה
דבשדבש
בצלבצל
חזירחזיר
מלחמלח
5
לצנן את הידיים; ליצור את התערובת לתוך 36 כדורי בשר קטנים, על 1 כף כל אחד. שים על נייר קלף מצופה נייר אפייה, לכסות עם ניילון לעטוף להכניס למקרר לפחות 4 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
6
שים את 1 כוס הנותרים פירורי לחם בצלחת רדודה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
7
לטאטא את הנותרים 2 ביצים 2 כפות מים בקערה. טובלים כל קציצה בביצה, נותנים לעודף לטפטף, ואז מתגלגלים בפירורי הלחם; חוזרים לסדין האפייה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
כדורי בשרכדורי בשר
מיםמים
ביצהביצה
גלולגלול
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
קערהקערה
8
חום על 1 1/2 אינץ ' שמן צמחי בסיר גדול על חום בינוני גבוה עד מדחום מטגנים עמוק רושם 325 מעלות F. עבודה בקבוצות, מטגנים את כדורי הבשר, ערבוב בעדינות עם כפית מחוררת, עד הזהב מבושל דרך, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
כדורי בשרכדורי בשר
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
מעבירים לצלחת מרופדת בנייר מגבת ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
10
בואו לעמוד 10 דקות.
11
מקפלים את lingonberry משמר לתוך שמנת חמוצה העליון עם שמיר. שיפוד כל קציצה עם פרוסת מלפפון כבוש ומגישים עם קרם lingonberry.
מרכיבים שתצטרך
LingonberriesLingonberries
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
משמרמשמר
מלפפוןמלפפון
כדורי בשרכדורי בשר
קרםקרם
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
12
צילום: אנה ויליאמס

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה1פרוסהמלפפון חמוץ טרי, להגשהמלפפון חמוץ טרי, להגשה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שרי יבששרי יבש3largesביציםביצים8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמיר טרי קצוץ, לציפוישמיר טרי קצוץ, לציפוי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חזיר טחוןחזיר טחון227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)הודו טחוןהודו טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אבקת חרדלאבקת חרדל11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טריפלפל טחון טרי3(חוֹרֶף)שימורי אוכמניות או אוכמניותשימורי אוכמניות או אוכמניות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון