קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות10
ציון בריאות16
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כיסוני חומוס

כיסוני חומוס
כיסוני חומוס הם ללא גלוטן מנה צדדית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 6 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 140 קלוריות. מתאים ל-10 מנות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 4 שעות. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. אם יש לך שמן זית, parmigiano-רג'יאנו, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו chickpea fritters, איך לעשות chickpea fritters / chana vadas, Fritters חומוס פריך, ו כיסוני חומוס דלעת (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן קל מחבת כיכר בגודל 8 על 4 אינץ '(קיבולת של 6 כוסות) וקו עם נייר קלף, ומשאיר בליטה של 2 אינץ ' בכל קצה.
מרכיבים שתצטרך
2
לטאטא יחד מים, קמח חומוס, מלח ים, ו 2 כפות שמן בסיר 2 1/2 - עד 3-ליטר כבד עד חלקה, ואז לבשל על חום מתון, ערבוב כל הזמן עם כף עץ (כדי למנוע גושים להרכיב), עד עבה מאוד תערובת מתרחקת מן הצד של פאן, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
העברת תערובת למחבת כיכר, החלקה למעלה. קריר, חשוף, ואז צונן, פני השטח של תערובת מכוסה בניילון נצמד, עד המשרד, לפחות 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
4
הרם חומוס מתוך מחבת באמצעות קלף ולהעביר למשטח עבודה. בעדינות להתהפך בלוק ולהשליך קלף, ואז לטפוח יבש.
מרכיבים שתצטרך
5
חותכים חציית בלוק לפרוסות בעובי 1/4 אינץ ' עבור פאנל.
6
מחממים תנור ל 149°.
7
מחממים שמן אינץ '1/2 (כ 2 כוסות) במחבת כבדה עמוקה 10 אינץ' עד שהוא רושם 375°f על מדחום, ואז מטגנים פאנל ב 5 קבוצות, בזהירות פונה מדי פעם עם מלקחיים, עד הזהב ונפח, 3 עד 5 דקות לכל אצווה, ולהעביר מגבות נייר לניקוז. להתחמם על תבנית אפייה בתנור תוך טיגון קבוצות שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
8
מסדרים פאנל על מגש ומפזרים פטרוזיליה וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים באופן מיידי.
1
* אם מלח הים שלך הוא מאוד פרטני ו pebblelike, למחוץ אותו באמצעות הצד השטוח של סכין כבד גדול או בתחתית של מחבת כבדה.* כדי לקחת את הטמפרטורה של כמות רדודה של שמן, לשים את הנורה במחבת ולהפוך מדחום עם הפנים כלפי מטה, נח בקצה השני נגד שולי המחבת. בדוק טמפרטורה לעתים קרובות.* תערובת חומוס יכול להיות מקורר במחבת כיכר עד 1 יום.* ניתן לטגן פאנל 4 שעות קדימה ולשמור, חשוף, בטמפרטורת החדר. לחמם על תבנית אפייה בתנור שחומם מראש 177° 10 עד 15 דקות.* זמין בשווקים איטלקיים, חנויות רבות של מאכלים מיוחדים, ו-D. Coliccio & Sons (718-436-6700).
מרכיבים שתצטרך